Przetargi.pl
Dostawy odzieży roboczej i obuwia dla personelu medycznego oraz personelu technicznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju, DZP/38/382-19/12

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 84 200 , fax. 32 47 84 506
  • Data zamieszczenia: 2012-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
    al. Jana Pawła II 7 7
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 84 200, fax. 32 47 84 506
    REGON: 27279082400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy odzieży roboczej i obuwia dla personelu medycznego oraz personelu technicznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju, DZP/38/382-19/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy odzieży i obuwia dla personelu medycznego oraz personelu technicznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (4 pakiety): Pakiet nr 1: Odzież robocza dla personelu medycznego; Pakiet nr 2: Obuwie dla personelu medycznego; Pakiet nr 3: Odzież robocza dla personelu technicznego; Pakiet nr 4: Obuwie dla personelu technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis warunków i innych wymagań zawiera Formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Podane parametry należy traktować jako minimalne, jakie musi spełniać zaoferowany przedmiot zamówienia. Rozmiary odzieży i numeracja obuwia zostały określone w Załączniku Nr 7 i 8 do SIWZ. Odzież dla pracowników medycznych winna być wykonana z wysokogatunkowych tkanin przeznaczonych specjalnie na odzież dla służby zdrowia tzn. tkaniny te winny być trwałe i odporne na reżimy przemysłowego prania, wytrzymałe na tarcie i uszkodzenia mechaniczne, nie gniotące się, o niskiej kurczliwości, łatwe do utrzymania w czystości i estetyczne. Zamawiający wymaga aby dostarczany przedmiot zamówienia posiadał nienaruszone opakowania fabryczne, opatrzony był metkami z nazwą producenta, składem surowca z którego jest wykonany, temperaturą prania, sposobem konserwacji i rozmiarem. Wymagany sposób pakowania odzieży: a) każda sztuka lub komplet odzieży w oddzielnym przeźroczystym worku; b) każdy worek musi być oznaczony etykietą zawierającą informację o wyrobie - rodzaj odzieży i rozmiar. Wymagany sposób pakowania obuwia: a) każda para obuwia w oddzielnym przeźroczystym worku; b) do każdej pary musi być dołączona informacja producenta dotycząca użytkowania, przechowywania, konserwacji obuwia oraz rozmiar obuwia. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość techniczną i eksploatacyjną dostarczonego przedmiotu zamówienia. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do loco magazyn Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Terminy i ilość dostaw do siedziby Zamawiającego została określona w rozdziale 4 SIWZ. Dostawy wraz z wniesieniem i rozładunkiem towaru odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnej zamiany przedmiotu zamówienia w ramach podanych rozmiarów w Załączniku Nr 7 i 8 do SIWZ. Zamiana asortymentu dokonana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Zamawiającego w terminie do dwóch tygodni od dnia dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego (faksem lub drogą elektroniczną) w przeciągu 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zamówienia na nietypowe rozmiary odzieży i obuwia w cenie odzieży i obuwia będącej przedmiotem zamówienia (około 5 sztuk lub kompletów w okresie trwania umowy). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek przed upływem terminu składania ofert po min. 1 sztuce/komplecie lub parze w dowolnym rozmiarze wg wymaganego asortymentu przedstawionego w Załączniku Nr 1 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) - dotyczy wszystkich Pakietów. Zgodnie z art. 97, Zamawiający zwróci próbki na wniosek Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości przedmiotu umowy a Wykonawca nie będzie rościł pretensji z tego tytułu, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający zrealizuje zamówienie co najmniej w 80%. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331990001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach