Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Strzelińskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 57-100 Strzelin, ul. Wrocławska 46
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-71 392 12 01 , fax. 0-71 392 12 01 wew. 351
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Strzelińskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
ul. Wrocławska 46 46
57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. 0-71 392 12 01, fax. 0-71 392 12 01 wew. 351
REGON: 02060870800023 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalstrzelin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy odzieży ochronnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy odzieży ochronnej dla pracowników NZOZ Strzelińskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty. a) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy formularz oferty przetargowej - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) wypełnioną, podpisaną i opieczętowaną (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Specyfikację asortymentowo - cenową - stanowiącą załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji, c) w celu potwierdzenia spełniania warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokumenty określone w §1 ust.1, §1 ust.2 pkt.2), §1 ust.3 pkt.1) Rozporządzenia Ministra Prezesa Rady Ministrów z dnia19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 19 maja 2006r. Nr 87 poz. 605) tj.: - koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym lub odpowiedniego oświadczenia; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późniejszymi zmianami, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późniejszymi zmianami, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; d) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia spełniania warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne składa dokumenty określone w §2 ust.1,2,3 Rozporządzenia Ministra Prezesa Rady Ministrów z dnia19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 19 maja 2006r. Nr 87 poz. 605); e) w celu realizacji postanowień art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Zał. Nr 3 do SIWZ ; f) Kartę techniczną producenta tkaniny zgodna z normą, certyfikaty wydane przez jednostkę certyfikującą wraz z informacją, czy wyrób spełnia wymagania zawarte w normach ENV 14237.2002 (Tekstylia w systemie ochrony zdrowia); PN-P84525:1998 (Odzież dla personelu lekarskiego i pomocniczego służby zdrowia), a w przypadku w którym nie jest wymagany proces certyfikacji - deklarację zgodności z Polska normą na odzież oraz próbki tkanin; g) Wzory odzieży; katalog, prospekt, zdjęcia, opis zawierający oznaczenia oferowanego asortymentu oraz opis zgodny z wymaganiami zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalstrzelin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia oraz sprzętu ochrony osobistej
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowej odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.- TP/EZ/8/2016
Dodano: 2016-07-20 - KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU I SERWISOWANIA ODZIEŻY ROBOCZEJ DLA PRACOWNIKÓW GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH W KSIĘGINICACH
Dodano: 2016-07-01 - Zakup i dostawa sortów mundurowych oraz odzieży bhp i obuwia na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego
Dodano: 2016-05-10 - DOSTAWY ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO DLA PRACOWNIKÓW PRZYGOTOWUJĄCYCH POSIŁKI DLA PACJENTÓW
Dodano: 2016-04-11 - BZP.3810.35.2016.KB
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego; USK/DZP/PN-41/2016
Dodano: 2016-04-04 - DOSTAWY ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO DLA PRACOWNIKÓW PRZYGOTOWUJĄCYCH POSIŁKI DLA PACJENTÓW
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa odzieży ochronnej (żakiety, koszulki bawełniane, spodnie, spodnie ? i spódnice klasyczne) dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-34/WZŻ/2016
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski
Dodano: 2016-03-07