Przetargi.pl
Dostawy odczynników laboratoryjnych, materiałów eksploatacyjnych i dzierżawa analizatorów

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Ułańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8375368 w. 250 , fax. 468 375 991
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Ułańska 28
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8375368 w. 250, fax. 468 375 991
    REGON: 75007966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy odczynników laboratoryjnych, materiałów eksploatacyjnych i dzierżawa analizatorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy kontraktu obejmuje dostawy odczynników laboratoryjnych, materiałów eksploatacyjnych i dzierżawę analizatorów, do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 4 zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi sukcesywnie przez okres 24 miesięcy. Przedmiot zamówienia składa się z 5 zadań: Zadanie nr 1: dzierżawa analizatorów biochemicznych wraz z dostawą odczynników i części zużywalnych Zadanie nr 2: dzierżawa analizatora hematologicznego 5-DIFF, dostawa odczynników i materiałów zużywalnych Zadanie nr 3: dostawy odczynników laboratoryjnych do analizatora SYSMEX K4500 na wykonanie 6.000 morfologii Zadanie nr 4: dostawy odczynników do hodowli, identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów z dzierżawą aparatów Zadanie nr 5: dostawy odczynników do oznaczania HCG na analizatorze MINI VIDAS Bezpośrednio pod każdym zadaniem (załącznik nr 4 do SIWZ), znajdują się wymagane parametry sprzętu medycznego i odczynników oraz parametry techniczne, które będą punktowane przy ocenie ofert. Oferowane odczynniki oraz sprzęt medyczny muszą bezwzględnie spełniać parametry określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w SIWZ (patrz parametry wymagane i oceniane zał. Nr 4 do SIWZ). Oferowane wyroby medyczne muszą być wprowadzone do obrotu i używania w placówkach służby zdrowia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku (Dz.U. 2019 poz. 175 ze zm.) o wyrobach medycznych oraz posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wprowadzenie ich do obrotu i używania terenie RP. Wykonawca zobowiązany jest do ich okazania na każde żądanie zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2. Wypełniony załącznik nr 2A do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdziale VI ppkt 1 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wypełniony załącznik nr 2B do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VI ppkt 2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 2.1.1. w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 2.1.1. oraz jej podpisem. 6. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Dokumenty potwierdzające spełnienie pozacenowych kryteriów oceny ofert. 8. Zamawiający zwraca uwagę na możliwość zastosowania na każdym etapie postępowania art. 22d ust. 2 i art. 26 ust. 2f Ustawy- Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach