Przetargi.pl
dostawy odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą koagulometru

Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Warsztatowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7581192 w. 164 , fax. 022 7587813 w. 164
  • Data zamieszczenia: 2010-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ
    ul. Warsztatowa 1 1
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7581192 w. 164, fax. 022 7587813 w. 164
    REGON: 01064867300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawy odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą koagulometru
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatury do badań z zakresu koagulologii. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał przedmiot zamówienia, tj. odczynniki laboratoryjne zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego według specyfikacji asortymentu określonego tabeli asortymentowo-ilościowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ/umowy. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, dzierżawy aparatury laboratoryjnej, w szczególności koszt transportu, opakowania, załadunku i rozładunku, opłat celnych i podatków. Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ/Umowy zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy, która jest wielkością szacunkową w skali 2 lat, w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każda pozycja w nim wyszczególniona może zostać zakupiona w pełnym zakresie ilościowym. Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery fax. oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego zrealizowania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Dostarczane przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia odczynniki laboratoryjne muszą być wpisane do Rejestru Produktów Biobójczych dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 września 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 180, poz. 1491 ze zm.). Podstawowe wymagania dotyczące parametrów jakościowo-technicznych: 1. Analizator w pełni automatyczny tzn. wszystkie etapy oznaczenia automatyczne 2. Możliwość pomiaru metodami: krzepnięciową , chromogenną, immunoturbimetryczną 3. Dla PT: tromboplastyna z chlorkiem wapnia, ISI gotowe o wartościach w zakresie 0,9 mniejsze bądź równe ISI większe bądź równe 1,1 4. Możliwość wykonania oznaczeń: PT, APTT, fibrynogen, TT, czynniki krzepnięcia (II, V, X, VII, VIII, IX, XI, XII), białko C, białko S, Antytrombina III, D-dimer. 5. Podawanie automatyczne wartości INR wyliczane z PT 6. Możliwość pobierania materiału z pierwotnej próbki bezpośrednio po odwirowaniu 7. Detekcja poziomu cieczy, fragmentów włóknika, pęcherzyków powietrza 8. Chłodzenie i mieszanie odczynników na pokładzie aparatu 9. Automatyczna kontrola temperatury bloku pomiarowego 10. Wydajność minimum 60 oznaczeń /godz. dla PT, 35 oznaczeń/godz. dla APTT 11. Pojemnik na próbki przystosowany do różnego rodzaju próbek, w tym pediatrycznych 12. Wielkość pojedynczego opakowania odczynników jak najmniejsze (dodatkowe punkty w ocenie za małe opakowania) 13. Automatyczne rozcieńczanie próbek po przekroczeniu zakresu pomiarowego 14. Stabilność odczynników na pokładzie aparatu PT minimum 48 godz., dla APTT minimum 6 dni, chlorek wapnia minimum 10 dni. 15. Możliwość ustawienia programu oznaczenie pojedyncze lub dublet 16. Indeksowanie wyniku poza zakresem referencyjnym 17. Automatyczna kalibracja z pamięcią krzywych 18. Program kontroli jakości z pamięcią wyników i możliwością wydrukowania (krzywe L -J) 19. Aparat wyposażony w wewnętrzny czytnik kodów paskowych 20. Wbudowany komputer 21. Możliwość podłączenia do sieci komputerowej- komunikacja dwukierunkowa z zewnętrznym zlecaniem badań 22. Łatwość programowania, możliwość zaprogramowania danych pacjenta 23. Wbudowana lub zewnętrzna drukarka, możliwość drukowania wyników z danymi pacjenta (imię i nazwisko, pesel, wartości referencyjne), datą i godziną badania, danymi wykonującego badanie 24. Aplikacje odczynnikowe w języku polskim 25. Możliwość automatycznego zlecenia powtórzenia wyniku poza zakresem Inne wymagania: 1. Zapewnienie serwisu w trakcie trwania umowy przetargowej (koszt w ramach dzierżawy) 2. Reakcja serwisu w ciągu 24 godz. od zgłoszenia awarii. 3. Wykonanie przeglądów technicznych zgodnie z wymaganiami producenta aparatu (koszt w ramach dzierżawy) 4. Przeszkolenie użytkowników w obsłudze aparatu po podpisaniu umowy przetargowej (koszt w ramach dzierżawy) 5. Instrukcja do aparatu w języku polskim 6. Aparat nie starszy niż rok produkcji 2008 7. Instalacja aparatu w Laboratorium w terminie do 1 miesiąca od podpisania umowy przetargowej. 8. Przysłanie ( po podpisaniu umowy przetargowej)wydrukowanych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych zawartych w proponowanych odczynnikach lub przysłanie informacji, że proponowane odczynniki nie zawierają takich substancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336962007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biznes-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach