Przetargi.pl
Dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, zużywalnych/eksploatacyjnych i dzierżawa analizatora oraz elementów zużywalnych do wstrzykiwacza kontrastów.

Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35055 Rzeszów, ul. Szopena
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48 17 8666 096 , fax. +48 17 8666 097
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
    ul. Szopena 2
    35055 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. +48 17 8666 096, fax. +48 17 8666 097
    REGON: 69072411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, zużywalnych/eksploatacyjnych i dzierżawa analizatora oraz elementów zużywalnych do wstrzykiwacza kontrastów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia są dostawy: a) Odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych/eksploatacyjnych oraz dzierżawa analizatora dla potrzeb Kliniki Noworodków z Intensywną Opieką Medyczną – Część nr 1; b) Elementów zużywalnych do wstrzykiwacza kontrastów jaki posiada Zamawiający tj. CT Expres 4D – Część nr 2. II. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Formularzach cenowo – ofertowych – Załączniki nr 1, 2 i 5 dla poszczególnych części oraz w Zestawieniu Parametrów Wymaganych/Granicznych – Załącznik nr 4 będących integralną częścią SIWZ. III. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo – ofertowych: • W Części nr 1: przez 36 miesięcy od daty podpisania umowy; • W Części nr 2: przez 12 miesięcy od daty podpisania umowy. IV. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium wynosi: Część nr 1: 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100), Część nr 2: 2 100 ,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100). Forma wniesienia wadium zgodnie z art. 45 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach