Przetargi.pl
„Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawa analizatorów oraz laboratoryjnego systemu informatycznego dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego ul. Mickiewicza 9 w Katowicach”.

Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach „Moja Przychodnia” ogłasza przetarg

  • Adres: 40-057 Katowice, PCK 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 25 95 185
  • Data zamieszczenia: 2022-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach „Moja Przychodnia”
    PCK 1
    40-057 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 25 95 185
    REGON: 270150167
  • Adres strony internetowej zamawiającego: spzla-katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawa analizatorów oraz laboratoryjnego systemu informatycznego dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego ul. Mickiewicza 9 w Katowicach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są „Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawa analizatorów oraz laboratoryjnego systemu informatycznego dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego ul. Mickiewicza 9 w Katowicach” oraz przeszkolenie personelu w zakre4sie obsługi, usługi serwisu + części i materiały eksploatacyjne niezbędne do napraw w okresie obowiązywania umowy, a w szczególności: a) Dzierżawa analizatora do badań biochemicznychb) Dzierżawa analizatora do badań immunochemicznychc) Dzierżawa 2 analizatorów do badań moczud) Dzierżawa laboratoryjnego systemu informatycznegoe) Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania oznaczeń na w/w analizatorach f) Dostawa kart zleceń i kodów kreskowychg) Legalizacja analizatorów, przeprowadzanie konserwacji lub nadzoru nad prowadzeniem konserwacji i napraw analizatorów w okresie obowiązywania umowy,h) Ponoszenie kosztów związanych z podłączeniem w laboratorium analizatorów do systemu informatycznego,i) Zapewnienie opieki merytorycznej i aplikacyjnej w całym okresie obowiązywania umowy,j) Zapewnienie kompleksowego wykonywania zleconych badań, których nie można wykonać w laboratorium Zamawiającego z powodu awarii analizatora trwającej powyżej 48 godzin w dni robocze,k) Szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi dzierżawionych analizatorów, które będzie przeprowadzone w Centralnym Laboratorium Analitycznym ul. Mickiewicza 9 w Katowicach na koszt Wykonawcy,l) Integracja laboratoryjnego systemu informatycznego (LIS) z aplikacją w zakresie odbioru zleceń i wysyłki wyników mMedica(5), Erlab(1), Medicus/Gabos (1) max. do 5 dni dla Klientów z połączeniem już istniejącym. Dla nowych klientów maksymalny czas podłączenia wynosi 1,5 miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące w szczegółach:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – za minimalny poziom zdolności zostanie uznane wykazanie przez Wykonawcę posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w kwocie 500 000,00 zł3) zdolności technicznej lub zawodowej – za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał dostawy, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez podmiot na rzecz którego były wykonane, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, oraz załączenie dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywanie należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W/w referencje lub inne dowody potwierdzające wykonanie zamówienia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia.Jak w SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach