Przetargi.pl
Dostawy odczynników do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatora

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Bielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 854 92 00 , fax. 33 852 12 24
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
    Bielska 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 854 92 00, fax. 33 852 12 24
    REGON: 00031334800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy odczynników do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatora
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i innego asortymentu potrzebnego do wykonania badań laboratoryjnych oraz dzierżawa analizatora. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnych dostaw odczynników, materiałów kontrolnych i innego asortymentu potrzebnego do wykonania badań laboratoryjnych określonych w formularzu cenowym – załączniku nr 1 do SIWZ oraz wydzierżawienie Zamawiającemu analizatora do wykonywania tych badań. Wykonawca zobowiązany będzie wyliczyć oraz wskazać pełne ilości opakowań odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonania podanych w formularzu cenowym ilości badań. Wymagania techniczne stawiane analizatorowi zawarto w załączniku nr 1a do SIWZ. 3.Realizacja zamówienia obejmuje: a) dostarczenie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020 r., analizatora dopuszczonego do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, spełniającego wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020 r., poz. 186) i oznakowanego znakiem CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, b) dokonanie instalacji analizatora i przekazanie do eksploatacji, c) przeprowadzenie szkolenia personelu w zakresie obsługi i racjonalnej eksploatacji analizatora, d) dostarczenie instrukcji obsługi analizatora w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej, e) zapewnienie serwisu analizatora przez cały okres trwania realizacji zamówienia. Czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię analizatora do 48 godzin, jeżeli usunięcie usterki analizatora nie będzie możliwe w ciągu 48 godzin, Wykonawca zobowiązany będzie do wstawienia analizatora zastępczego, f) dostawy odczynników, materiałów kontrolnych i innego asortymentu potrzebnego do wykonania badań określonych w formularzu cenowym w 5 dniowym terminie, licząc od daty złożenia pisemnego zamówienia przesłanego telefaksem/e-mailem. Jeżeli dostawa wypada w sobotę lub w dniu ustawowo wolnym od pracy, to wtedy nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 4. Warunki jakim muszą odpowiadać dostawy: a) oferowane odczynniki, materiały kontrolne i inny asortyment potrzebny do wykonania badań laboratoryjnych musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz musi mieć umieszczony na opakowaniu termin ważności oraz znak CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, b) termin ważności dla dostarczonych odczynników, materiałów kontrolnych i innego asortymentu potrzebnego do wykonania badań laboratoryjnych musi wynosić minimum 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia, c) dostawy asortymentu na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zespół Magazynów ZZOZ w Cieszynie w odpowiednich opakowaniach, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 500,00 zł, słownie: cztery tysiące pięćset 00/100 złotych, które należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert, w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 tekst jednolity). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233. W tytule przelewu należy wpisać – Wadium – ZP 882/20. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku. Wadium w formie innej niż w pieniądzu, powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. w oryginale dokumentu wadialnego, przy czym dokument wystawiony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia, należy złożyć jako załącznik w sposób określony w pkt VI.8. SIWZ – z dopiskiem „Wadium – ZP 882/20” lub wraz z ofertą, a dokument wystawiony w formie pisemnej, należy zdeponować w kopercie opisanej „Wadium – ZP 882/20”, w Pokoju nr 9 w Budynku H -Administracja/Dyrekcja. 2. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), oraz w przypadku gdy wadium zostanie wniesione w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjantów) lub z treści poręczenia lub gwarancji musi wynikać, że obejmują one wszystkich członków konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się m.in.: 1. wypełniony formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2. wypełniony formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 3. wypełniony formularz - wymagania techniczne analizatora – załącznik nr 1a do SIWZ, 4.dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli (np. KRS, CEiDG), 5.upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach