Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. Zawidowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 213 987 , fax. 757 213 906
- Data zamieszczenia: 2019-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
ul. Zawidowska 4
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 757 213 987, fax. 757 213 906
REGON: 23119002000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego będąca własnością jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy nici chirurgicznych oraz staplerów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy nici chirurgicznych oraz staplerów w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej opisanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. ze zmianami). 3. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełnienia wymogów ww. ustawy, to należy złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu ww. ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 4. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 5. Dostawy nici chirurgicznych oraz staplerów następować będą sukcesywnie, w asortymencie i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie ze złożonymi zamówieniami częściowymi, w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Magazynu Medycznego, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 6. Dostawy nici chirurgicznych oraz staplerów odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy do Magazynu Medycznego w Lubaniu, ul. Zawidowska 4, w dni robocze w godz. 800 – 1300 7. Zamawiający dopuszcza wycenę asortymentu za opakowanie a nie za sztukę, gdzie w SIWZ występują sztuki a na rynku dostępne są opakowania handlowe oraz przeliczyć ilość opakowań handlowych. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk niż w SIWZ Zamawiający wymaga w złożonej ofercie określenia ilości sztuk w opakowaniu handlowym, z zastrzeżeniem, że przy przeliczeniu łączna ilość sztuk musi się równać ilości określonej w SIWZ. W przypadku wystąpienia różnic między wielkościami opakowań podanymi w specyfikacji, a tymi które może wycenić wykonawca, należy zmienione pozycje wskazać w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Opakowania należy przeliczyć do pełnej ilości zaokrąglając w górę zgodnie z zasadami matematyki. 8. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2. 9. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, 2. wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 4. wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu wymogów 5. Załącznik nr 7 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) 6. pełnomocnictwa – jeżeli niezbędne
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów szewnych dla Milickiego Centrum Medycznego
Dodano: 2024-04-02 - TP 82/23 Dostawa materiałów szewnych – uzupełnienie III
Dodano: 2023-11-23 - Dostawa materiałów szewnych dla Bloku Operacyjnego
Dodano: 2023-01-14 - Sukcesywne dostawy materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2022-08-02 - DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2020-10-13 - Dostawa materiałów Szewnych dla Bloku Operacyjnego Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu
Dodano: 2020-08-17 - Dostawa nici chirurgicznych
Dodano: 2020-04-28 - Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych oraz różnych materiałów szewnych.
Dodano: 2020-01-21 - DOSTAWY SZWÓW CHIRURGICZNYCH I LEKU W RAMACH PROGRAMU LEKOWEGO
Dodano: 2019-12-11 - Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych, różnych materiałów szewnych - II postępowanie.
Dodano: 2019-10-22