Przetargi.pl
Dostawy nabiału

Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-332 Kikity, Kikity 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 718-11-23 , fax. 0-89 718-11-23 wew. 303
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej
    Kikity 33 33
    11-332 Kikity, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 718-11-23, fax. 0-89 718-11-23 wew. 303
    REGON: 51064104600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy nabiału
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy nabiału. Kod CPV: 155 2. Zakres dostaw obejmuje: 2.1. sprzedaż nabiału przez wykonawcę w cenach, ilościach i asortymencie określonym w tabeli stanowiącej formularz cenowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 2.2. dostawy nabiału transportem własnym wykonawcy, Lp Nazwa artykułu j.m. Ilość 1 2 3 4 1 Śmietana 18 %, 0,2 l Szt 2000 2 Ser żółty edamski Kg 1500 3 Ser żółty gouda Kg 1000 4 Ser żółty salami Kg 200 5 Ser top. Zegar hochland Kg 200 6 Mleko 2%, folia 1 l Litr 10000 7 Jogurt pyszny 125g Szt 8000 8 Jogurt gratka 120g Szt 10000 9 Valbon 0,2 kg Kg 30 10 Serek surage 125g Kg 800 11 Serek wiejski 0,2 kg Szt. 2000 12 Twaróg krajanka Kg 600 13 Jogurt owocowy 150 g Zott Szt. 12000 14 Deser Zott monte 4 pak1szt=62,5g Op 1000 15 Ser feta 0,2 kg Kg 60 16 Masło ekstra co najmniej 82% zawartości tłuszczu tłuszczu Kg 500 17 Śmietana 30 %, 0,2 l Szt. 1000 18 Margaryna zwykła 225g kg 1000 19 Jogurt naturalny l 200 20 Ser topiony plastry Hochlland kg 100 21 Jogurt Frutis 4x115g szt 400 22 Serek twój smak 125g szt 200 23 Mleko 2% karton litry 1000 24 Ser pleśniowy mozzarella kg 100 25 Masmak kg 3000 26 Ser pleśniowy Turek 120 125g kg 200
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkty 1-4 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia rozumie się również wspólników spółki cywilnej. 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 3, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie konsorcjantów, wspólników spółki cywilnej) w postępowaniu o udzielenie zamówieni albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do wykonawców, o których mowa w punkcie 2 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy. 6. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie IV niniejszej specyfikacji (SIWZ). 7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkty 1-9 oraz wykonawców, którzy: 7.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 podpunkty 1.1 do 1.3; 7.2. wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 7.3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 7.4. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; 7.5. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 8. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 9. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust.1 Ustawy, według wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ). 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Formularza oferty cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ. 1.4. Formularza cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1 składa każdy z podmiotów. 3. Dokument wymieniony w pkt 1.2 może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument wymieniony w pkt 1.2 może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach