Zakład Karny w Pińczowie ogłasza przetarg
- Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 34
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3577372 , fax. 041 3577373
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Pińczowie
ul. 3-go Maja 34 34
28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3577372, fax. 041 3577373
REGON: 00032081600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy mięs, wędli i drobiu do Zakładu Karnego w Pińczowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część A zamówienia: - Baleron ilość roczna 400kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Boczek mielony wędzony ilość roczna 800kg, PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Boczek wędzony ilość roczna 1500kg,PN-A-82007, kod CPV-15131130-5 - Kiełbasa biała iloś - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości: 5900,00zł-dla części A zamówienia oraz 440,00zł - dla części B zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki wyszczególnione w art.22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnią warunki dodatkowe: Zaoferują realizację pełnego asortymentu wyrobów składających się na całość lub wybraną do realizacji część zamówienia. Zaakceptują projekt przyszłej umowy. Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń i dokumentów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i złożą wraz z ofertą; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna należy bezwzględnie dołączyć umowę spółki cywilnej. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę oraz uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo to winno być dołączone do oferty o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. - Oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. - Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 i 3 albo wg wyboru Wykonawcy załącznik 2 lub 3 do SIWZ. - Dowód wpłaty wadium. - Zaoferują płatność faktur przelewem w terminie minimum 30 dni licząc od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego. - Utrzymają stałe ceny podane w Formularzu Ofertowym przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie w/w oświadczeń i dokumentów złożonych z ofertą (spełnia/nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki wyszczególnione w art.22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnią warunki dodatkowe: Zaoferują realizację pełnego asortymentu wyrobów składających się na całość lub wybraną do realizacji część zamówienia. Zaakceptują projekt przyszłej umowy. Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń i dokumentów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i złożą wraz z ofertą; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna należy bezwzględnie dołączyć umowę spółki cywilnej. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę oraz uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo to winno być dołączone do oferty o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. - Oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. - Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 i 3 albo wg wyboru Wykonawcy załącznik 2 lub 3 do SIWZ. - Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
Dodano: 2016-07-15 - Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych
Dodano: 2016-07-14 - SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH, TŁUSZCZY ROŚLINNYCH I MAKARONU
Dodano: 2016-07-13 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych, warzyw i owoców dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-07-01 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Dodano: 2016-06-08 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych, warzyw i owoców oraz nabiału dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2015 do stołówki w budynku internatu w Jędrzejowie, ul. Przemysłowa 9 d
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2016 do stołówki w budynku internatu w Starachowicach, ul. Hutnicza 10
Dodano: 2016-03-17 - Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu karnego w Pińczowie
Dodano: 2016-02-15 - Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy w 2016 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych /(tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek/.
Dodano: 2015-12-09