Przetargi.pl
Dostawy mięs, mrożonek i produktów mięsnych

Zakład Karny w Opolu Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Owocowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 827 69 00 , fax. 81 827 35 50
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Opolu Lubelskim
    ul. Owocowa 7
    24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
    tel. 81 827 69 00, fax. 81 827 35 50
    REGON: 60397166000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Zakład Karny w Opolu Lubelskim

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy mięs, mrożonek i produktów mięsnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych CPV 15100000-9 1. ŁOPATKA WIEPRZOWA ŚWIEŻA BEZ SKÓRY I KOŚCI NIENASTRZYKIWANA pakowana próżniowo – termin przydatności do spożycia min. 5 dni od dnia dostawy kg I 3000 2. ŁOPATKA WIEPRZOWA BEZ SKÓRY I KOŚCI mrożona NIENASTRZYKIWANA pakowana próżniowo od 2 kg – do 5 kg. - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 2800 Część II - dostawy wędlin CPV 15131130 - 5 1. KIEŁBASA ZWYCZAJNA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 2800 2. KIEŁBASA MORTADELA HOMOGENIZOWANA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 3300 3. KIEŁBASA PARÓWKOWA -termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 1700 4 KIEŁBASA PIWNA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostaw kg I 2000 5. KIEŁBASA KRAKOWSKA PARZONA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 400 6. KIEŁBASA SZYNKOWA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 500 7. KIEŁBASA KANAPKOWA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 1700 8. KIEŁBASA ŚNIADANIOWA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 1800 9. MIELONKA TYROLSKA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 1800 10. KIEŁBASA CHŁOPSKA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 4000 11. KIEŁBASA CZOSNKOWA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 2000 12. KIEŁBASA LITEWSKA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 1800 13. KIEŁBASA ŻYWIECKA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 400 14. KIELBASA ŚLĄSKA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 1900 15. KIEŁBASA ZIELONOGÓRSKA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 1800 Część III - dostawy wędlin drobiowych CPV 15131135-0 1. POLĘDWICA DROBIOWA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 220 2. BLOK DROBIOWY - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 2000 3. KIEŁBASA MORTADELA DROBIOWA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 300 4. PARÓWKI DROBIOWE - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 400 5. MIELONKA DROBIOWA /prasowana/ - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 300 6. BATON DROBIOWY - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy kg I 300 Część IV - dostawy produktów głęboko mrożonych CPV 15896000-5 1. ĆWIARTKA Z KURCZAKA MROŻONA - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 2700 2. MARCHEW MROŻONA KOSTKA - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 600 3. KOTLET DROBIOWY /mielony/ MROŻONY PANIEROWANY - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 1500 4. MIESZANKA WARZYWNA MROŻONA /zupa jarzynowa/ 7 SKŁADNIKOWA - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 9000 5. KLUSKI ŚLĄSKIE MROŻONE - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 300 6. KNEDLE Z TRUSKAWKAMI MROŻONE - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 600 7. KALAFIOR MROŻONY - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 1800 8. KOPYTKA MROŻONE - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 600 9. FASOLKA SZPARAGOWA MROŻONA - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 400 10. USZKA Z KAPUSTĄ I GRZYBAMI MROŻONE - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 50 11. RYBA MROŻONA KOSTKA glazura max. 10% - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 800 12. BROKUŁY MROŻONE - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 800 13. BRUKSELKA MROŻONA - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 800 14. MIĘSO MIELONE DROBIOWE – MROŻONE op. do 1 kg - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 600 15. FILET MROŻONY Z PIERSI KURCZAKA - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostaw kg I 400 16. SZPINAK ROZDROBNIONY MROŻONY - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy kg I 120
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15131130-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne wymagane jest wniesienie wadium. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w kwocie: w części I - 2 000,00 PLN. w części II - 4000,00 PLN. w części III - 800,00 PLN. w części IV - 3000,00 PLN. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w formie przelewu na konto NBP Oddział w Lublinie, nr rachunku: 06 1010 1339 0003 1613 9120 0000. Pojęcie „wniesienia wadium" należy rozumieć jako fakt wpłynięcia ww. sumy na konto Zamawiającego, a nie datę dokonania polecenia przelewu. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. a) wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację: Wadium – nr sprawy 8/Ż/2019, ( oraz z dopiskiem, której części dotyczy np. cz. 1, cz. 2, cz. 3, cz. 4 ) b) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formach innych niż pieniężna Wykonawca deponuje w kasie Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający zdeponowanie wadium w kasie Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim. Powyższy dokument należy dołączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. c) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. d) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna, Wykonawcy będą odbierali osobiście w kasie Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim lub zostanie odesłane do Wykonawcy. e) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. f) Oferta w trakcie trwania procedury począwszy od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą - 30 dni) powinna być przez cały okres zabezpieczona wadium. Sposób postępowania ze złożonym wadium określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zgodnie z art. 22a ustawy Pzp, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W sytuacji, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (należy złożyć z ofertą). 15. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa, lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada czy zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 22 i ust. 5 pkt 1 i pkt 4 ustawy Pzp. 16. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 17. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienia zasobów nie ponosi winy. 18. Jeżeli zdolności techniczne, zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne, zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną określoną przez Zamawiającego. 19. W celu oceny, czy Wykonawca – polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 20. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania – tj. dokumenty wymienione w rozdziale niniejszej SIWZ. 21. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie § 9 ust 3 Rozporządzenia w sprawie dokumentów żąda przedstawienia dokumentów dotyczących tych podwykonawców potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania, tj. dokumentów, o których mowa w rozdziale niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach