Przetargi.pl
Dostawy materiałów szewnych oraz staplerów dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach

"Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 678 20 21 , fax. 43 678 20 21
  • Data zamieszczenia: 2012-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 678 20 21, fax. 43 678 20 21
    REGON: 10107597100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów szewnych oraz staplerów dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych oraz staplerów dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach, w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Kod CPV - 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4; PAKIET NR 1 - TAŚMA; PAKIET NR 2 - WCHŁANIALNA NITKA PLECIONA, POWLEKANA GLIKONATEM LUB MIESZANINĄ POLIGLAKTYNY I STEARYNIANU WAPNIA O PODTRZYMYWANIU TKANKOWYM MIN. 50% PO 5 DNIACH, WCHŁANIALNA MAX. DO 52 DNI; PAKIET NR 3 - NITKA SYNTETYCZNA NIEWCHŁANIALNA, MONOFILAMENT POLIPROPYLENOWY; PAKIET NR 4 - NITKA WCHŁANIALNA PLECIONA POWLEKANA POLIGLIKONATEM, GLIKONATEM LUB MIESZANKĄ POLIGLAKTYNY I STEARYNIANU WAPNIA BĄDŹ POWLEKANA MIESZANKĄ GLIKOLIDU I LAKTYDU STEARYLOWO - WAPNIOWEGO O PODTRZYMYWANIU TKANKOWYM MIN. 60-70% PO 14 DNIACH, WCHŁANIALNA MAX. DO 90 DNI; PAKIET NR 5 - NITKA SYNTETYCZNA, NIEWCHŁANIALNA MONOFILAMENT POLIAMIDOWY; PAKIET NR 6- NITKA WCHŁANIALNA SYNTETYCZNA PLECIONA POWLEKANA O PODTRZYMYWANIU TKANEK 4-5 TYG. ANTYBAKTERYJNA; PAKIET NR 7 - NITKA WCHŁANIALNA MONOFILAMENT SYNTETYCZNY O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO MIN. 75% PO 2 TYGODNIACH I OKRESIE WCHŁANIANIA MAX. 110 DNI; PAKIET NR 8 - PRZYLEGAJĄCE SZWY SKÓRNE TYPU PROXI-STRIP; PAKIET NR 9- NITKA PLECIONA SYNTETYCZNA WCHŁANIALNA O OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO MIN.75% PO 2 TYG.; PAKIET NR 10- NITKA WCHŁANIALNA MONOFILAMENTOWA WYKONANA Z POLYGLYTONE - SYNTETYCZNY POLIESTER, OKRES PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO MIN. 60% PO 5 DNIACH WCHŁANIANIA MAX. DO 56 DNI; PAKIET NR 11 - NITKA WCHŁANIALNA MONOFILAMENTOWA OKRES WCHŁANIANIA DO 13 MIESIĘCY OKRES PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO MIN 50% PO 90 DNIACH; PAKIET NR 12 - NITKA WCHŁANIALNA MONOFILAMENTOWA WYKONANA Z POLYGLYTONE- SYNTETYCZNY POLIESTER OKRES PODTRZYMYWANIA MIN. 60% PO 5 DNIACH WCHŁANIALNA MAX. 56 DNI; PAKIET NR 13 - STAPLERY JEDNORAZOWE; PAKIET NR 14 - ŁADUNKI JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO STAPLERÓW; PAKIET NR 15- SIATKI PRZEPUKLINOWE; PAKIET NR 16- SIATKI PRZEPUKLINOWE; PAKIET NR 17- SIATKI PRZEPUKLINOWE; PAKIET NR 18 - WOSK KOSTNY; 2. Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Do oferty należy załączyć oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.6 SIWZ. 4. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art.30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe wskutek nie spełnienia przez przedmiot zamówienia wymogów określonych stosownymi przepisami. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 12-miesięczny termin przydatności do użycia - licząc od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 7. Realizacja dostaw będzie odbywać się sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Apteki Szpitalnej za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem odbioru. 8. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego, w godzinach 7.25 - 15.00 w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zamówionego towaru w miejscu wyznaczonym przez pracownika Apteki Szpitalnej. 9. Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu przez Zamawiającego. 10. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 48 godzin od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 11. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni roboczych od chwili uznania reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt. 12. Jeżeli w czasie wykonywania dostawy Wykonawca będzie zlecał czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Załączniku nr 1 do SIWZ. 13. Faktyczna ilość zamawianego przedmiotu zamówienia zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości asortymentu są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 14. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek (bezpłatnych) oferowanego asortymentu w ilościach: 1) dla Pakietu nr 2 poz. 1-10 po 2 szt.; 2) dla Pakietu nr 3 poz. 1-7 po 2 szt.; 3) dla Pakietu nr 4 poz. 1-29 po 2 szt.; 4) dla Pakietu nr 5 poz. 1-10 po 2 szt.; 5) dla Pakietu nr 6 poz. 1-3 po 2 szt.; 6) dla Pakietu nr 7 poz. 1 - 2 szt.; 7) dla Pakietu nr 8 poz. 1-2 po 1 szt.; 8) dla Pakietu nr 10 poz. 1-2 po 2 szt.; 9) dla Pakietu nr 11 poz. 1-2 po 2 szt.; 10) dla Pakietu nr 12 poz. 1 - 2 szt.; 11) dla Pakietu nr 17 poz. 1 -2 po 1 szt.; Próbki posłużą Zamawiającemu do oceny: 1) próbki w pakietach nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12, 17 posłużą Zamawiającemu do oceny wg kryterium ocena jakościowa (Parametry do oceny jakościowej - Załącznik nr 6 do SIWZ) pod warunkiem, iż będą odpowiadać opisowi asortymentu podanemu w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2) próbki w pakiecie nr 8 posłużą Zamawiającemu do oceny zgodności parametrów oferowanych materiałów z wymaganymi przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ. Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentu i ilości dostarczonych próbek. Termin dostawy próbek najpóźniej w dniu otwarcia ofert. Jeżeli Wykonawca wymaga zwrotu próbek, bez względu na ich stan -dołączy do oferty odpowiednie zastrzeżenie, że są one zwrotne po zakończeniu postępowania przetargowego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku podpisania umowy z Wykonawcą - próbki dotyczące wygranych pakietów zostają, u Zamawiającego zgodnie z art.97 ust 1 ustawy PZP. Zwrot próbek odbywa się na koszt Wykonawcy. W przypadku gdy komisja przetargowa przy ocenie w każdej części przedmiotu zamówienia stwierdzi, że parametry zaoferowanego asortymentu są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku Nr 3 do SIWZ, to oferta Wykonawcy w tym pakiecie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 15. Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy za wyjątkiem zmian stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami. 16. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzozpcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach