Przetargi.pl
Dostawy materiałów promocyjnych i reklamowych dla promocji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2015 r.

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5055494 , fax. 022 5055275
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
    al. Jana Pawła II 13 13
    00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5055494, fax. 022 5055275
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pfron.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundusz Celowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów promocyjnych i reklamowych dla promocji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych dla promocji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2015 r.: Teczka konferencyjna A4 200 szt. Organizer z kalkulatorem 200 szt. Zestaw piśmienny z drzewa różanego 200 szt. Power bank 2200 mAh 500 szt. Pendrive 8 GB 1000 szt. Parasol automatyczny duży 200 szt. Teczka papierowa konferencyjna 3000 szt. Twarda okładka na dyplom A4 100 szt. Notatnik A4 z nadrukiem 2000 szt. Notes filcowy 1000 szt. Długopis automatyczny metalowy 5000 szt. Smycz reklamowa 5000 szt. Kubek ceramiczny 500 szt. Składany bidon na wodę 1500 szt. Zestaw śrubokrętów z latarką 500 szt. Kubek termiczny 200 szt. Czyścik do ekranu, telefonu i okularów 1000 szt. Trenażer mięśni 500 szt. Etui, osłonka na szczoteczkę do zębów z przyssawką 2000 szt. Kieszonkowa szczotka i lusterko 1500 szt. Uniwersalne etui na zamek błyskawiczny 1000 szt. Zestaw do manicure 500 szt. Przybornik do szycia 500 szt. Zakładka z lupą i linijką 2000 szt. Świnka skarbonka wykonana z PVC 1000 szt. Komplet 12 kredek w pudełku z temperówką 500 szt. Komplet układanek - gra zręcznościowa 2000 szt. Piłka antystresowa - piłka nożna 2000 szt. Piłka antystresowa okrągła 1000 szt. Brelok metalowy - otwieracz 1000 szt. Brelok odblaskowy - buźka 2000 szt. Miś pluszowy z brelokiem 2000 szt. Lew pluszowy z brelokiem 1000 szt. Żaba pluszowa z brelokiem 500 szt. Tygrysek pluszowy z brelokiem 500 szt. Gwizdek ze sznurkiem 2000 szt. Kołatka w kształcie dłoni 1000 szt. Filcowa saszetka 1000 szt. Torba na zakupy składana - poliestrowa 1000 szt. Torba na zakupy składana - non woven 2000 szt. Reklamówka foliowa typ market 40cm*45cm 8000 szt. Reklamówka foliowa typ market 25cm*35cm 8000 szt. Torba na zakupy duża 200 szt. Torba bawełniana z krótkimi uchwytami 500 szt. Powerbank 100 szt. Notes 100 szt. Zestaw piśmienny 100 szt. Album tematyczny 100 szt. Torebka papierowa 100 szt. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 3.1.Wszystkie materiały promocyjne i reklamowe będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania, wolne od wad, pełnowartościowe, najwyższej jakości, wykonane zgodnie z opisem Zamawiającego. 3.2.Wykonawca zapewni na własny koszt transport, wniesienie oraz rozładunek przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym. 3.3.Zgodnie z przedmiotem zamówienia Wykonawca oznaczy materiały promocyjne i reklamowe znakiem firmowym, logo oraz logotypem Zamawiającego. Znak firmowy, logo oraz logotyp Zamawiającego muszą być wykonane zgodnie z wzorami znaku firmowego oraz dokumentem pn. Katalog identyfikacji wizualnej PFRON, które zamieszczone są na podmiotowej witrynie Zamawiającego pod adresem: http://www.pfron.org.pl/portal/pl/346/1233/Logo_Funduszu.html 3.4.W toku realizacji zamówienia wszystkie projekty graficzne wymagają akceptacji Zamawiającego. 3.5.Wykonawca w ciągu 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji po 1 próbce każdego z oferowanych materiałów stanowiących przedmiot zamówienia, które zobowiązuje się zostawić u Zamawiającego do dnia podpisania Protokołu odbioru przedmiotu umowy. 3.6.Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania próbek od Wykonawcy dokona akceptacji dostarczonych próbek. 3.7.W terminie 2 dni roboczych od dnia akceptacji próbek, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu po 3 wersje projektów graficznych dla każdego materiału promocyjnego i reklamowego. 3.8.W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania projektów graficznych Zamawiający dokona wyboru i akceptacji projektów graficznych lub zgłosi Wykonawcy ewentualne poprawki bądź zmiany. 3.9.Wykonawca dokona wskazanych przez Zamawiającego zmian lub poprawek do przedstawionych projektów graficznych i przedłoży je Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania. 3.10.Wszystkie materiały promocyjne i reklamowe w poszczególnych etapach prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie odbierał i dostarczał na własny koszt i ryzyko. 4.Minimalny okres gwarancji producenta i Wykonawcy dla dostarczonych materiałów promocyjnych i reklamowych wynosi 12 miesięcy, liczonych od dnia podpisania przez Strony umowy Protokołu odbioru przedmiotu umowy, bez zastrzeżeń. 5.Kod zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 39294100-0 (artykuły informacyjne i promocyjne), 22462000-6 (materiały reklamowe).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pfron.org.pl/bip/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslon
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach