Przetargi.pl
Dostawy materiałów opatrunkowych

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59800 Lubań, ul. Zawidowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 213 987 , fax. 757 213 906
  • Data zamieszczenia: 2017-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
    ul. Zawidowska 4
    59800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 757 213 987, fax. 757 213 906
    REGON: 23119002000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów opatrunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych do NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o., w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załącznikach od Nr 3.1. do Nr 3.16. do SIWZ. 2. Zamówienie składa się z 11 części. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby medyczne spełniały wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2015,876 t.j.) - w tym posiadały ważne i aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in.: (jeżeli dotyczy) Deklaracje Zgodności, Certyfikat CE, Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, instrukcję używania wyrobu, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie wymaga spełniania powyższego warunku należy wyraźnie zaznaczyć to w składanej ofercie. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy w terminie 5 dni od dnia wezwania, dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego wymogu. 4. Zamawiający wymaga, aby wyroby medyczne wykonane z gazy jałowej były sterylizowane parą wodną, a ze względu na inwazyjność wyroby te muszą posiadać klasę II a reguła 7. 5. Wyroby medyczne wykonane z gazy jałowej muszą posiadać raport walidacji procesu sterylizacji parą. 6. Zamawiający wymaga, aby asortyment w Części VII był zgodny z normą PN EN 868 oraz standardami ISO 11140 I ISO 11607. Na opakowaniu muszą być umieszczone wskaźniki sterylizacji (para wodna, tlenek etylenu, formaldehyd). Wszystkie wskaźniki i napisy muszą znajdować się poza obszarem pakowania. Gramatura papieru medycznego musi wynosić 60-70 g/m2. Znak CE musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym. 7. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań opisanych w Załącznikach od Nr 3.1 do Nr 3.11 do SIWZ Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawców katalogów oraz ulotek informacyjnych w terminie 5 dni od dnia wezwania. 8. Zamawiający dopuszcza wycenę wyrobów medycznych za opakowanie a nie za sztukę, gdzie w SIWZ występują sztuki a na rynku dostępne są opakowania handlowe oraz przeliczyć ilość opakowań handlowych. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk niż w SIWZ Zamawiający wymaga w złożonej ofercie określenia ilości sztuk w opakowaniu handlowym, z zastrzeżeniem, że przy przeliczeniu łączna ilość sztuk musi się równać ilości określonej w SIWZ. 9. Dostarczone wyroby medyczne muszą posiadać przynajmniej 12 miesięczny okres ważności licząc od daty jego dostarczenia. 10. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne należy je traktować wyłącznie jako przykład produktu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia; w każdym takim przypadku zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę produkt równoważny będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy jakiej oczekuje Zamawiający 11. Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanych wyrobów był zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim. Na każdym egzemplarzu, a także na opakowaniu zbiorczym przedmiotu zamówienia powinien być podany nr serii i data ważności, przy czym termin ważności nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty jego dostarczenia. 12. Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 13. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień – kod CPV: 33.14.00.00-3 – Materiały medyczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach