5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Wrocławska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 630 80 59, , fax. 126308059
- Data zamieszczenia: 2020-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Wrocławska 1-3
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 630 80 59, , fax. 126308059
REGON: 35150686800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY MATERIAŁÓW OKULISTYCZNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
5.1 Przedmiotem zamówienia są 5.2 DOSTAWY MATERIAŁÓW OKULISTYCZNYCH zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.1 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 9.1.2 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy 9.1.3 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 – formularz ofertowy 9.1.4 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na Pakiety objęte oceną egzemplarze zaoferowanych produktów (w ilościach i rozmiarach wskazanych poniżej), w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ, jak również dokonania oceny jakościowej produktu (zalecane jest wypełnienie Załącznika nr 6 do SIWZ wykaz próbek). Wymagana ilość egzemplarzy produktów: Część nr 4 – 1 szt Część nr 5 – 1 szt Część nr 9 poz. 1 i 2 – po 3 szt. dla każdej pozycji Część nr 10 – 1 szt Część nr 11 – poz. 2, 3, 4 - po 10 szt. dla każdej pozycji Cześć nr 12 – 10 szt Część nr 14 – poz. 1 i 2 po 2 saszetki dla każdej pozycji Egzemplarz produktu zostanie wykorzystany do oceny jakościowej i nie podlega zwrotowi. Egzemplarze produktu, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert. 9.1.5 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.6 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 9.1.7 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 9.2 Dokumenty wskazane w pkt 9.1.6-9.1.7 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 9.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów medycznych
Dodano: 2024-05-17 - Dostawa różnych materiałów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o.o
Dodano: 2024-05-17 - Dostawy: zestawów do zamykania nieprawidłowej komunikacji wewnątrzsercowej do ubytków typu: PFO, ASD II, cewników prowadzących do angioplastyki wieńcowej z dostępu promieniowego bez użycia ...
Dodano: 2024-05-10 - DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 2 PAKIETÓW – PROBÓWKI I SZKIEŁKA
Dodano: 2024-04-30 - Dostawy systemu do biopsji
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa sprzętu medycznego i materiałów do badań dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa różnych materiałów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o.o (ostrza do strzygarki chirurgicznej, igły do biopsji wraz z dzierżawą sprzętu).
Dodano: 2024-04-08 - Sukcesywna dostawa narzędzi i akcesoriów chirurgicznych, implantów oraz materiałów medycznych dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju
Dodano: 2024-03-19 - Dostawy wyrobów medycznych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
Dodano: 2024-03-11 - Dostawy kontrastów
Dodano: 2024-03-08