Przetargi.pl
Dostawy materiałów medycznych oraz zapewnienie technicznych możliwości wykonywania zabiegów/procedur na Bloku Operacyjnym

Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Poniatowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 64 03 299 , fax. 25 64 03 263
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o.
    ul. Poniatowskiego 26
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 64 03 299, fax. 25 64 03 263
    REGON: 14194475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów medycznych oraz zapewnienie technicznych możliwości wykonywania zabiegów/procedur na Bloku Operacyjnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych oraz zapewnienie technicznych możliwości wykonywania zabiegów/procedur na Bloku Operacyjnym. Zamówienie zostało podzielone na 8 Pakietów: Pakiet 1 – Gwoździe śródszpikowe, płyty blokowane, wkręty, śruby; Pakiet 2 – Płytki: kostne, T, cienkie, kształtowe, rurkowe; gwoździe, druty, wkręty, grotowkręty; Pakiet 3 – Implanty do stabilizacji przedniej odcinka szyjnego kręgosłupa; Pakiet 4 – Roticulator i Kapciuch; Pakiet 5 – Substytut przeszczepu kości; Pakiet 6 – Zapewnienie technicznych możliwości wykorzystania zestawu z substancją żelującą; Pakiet 7 – Zespolenie miednicy; Pakiet 8 – TEN – elastyczny gwóźdź tytanowy. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolną ilość pakietów, nie dopuszcza się składania ofert na pozycje z Pakietu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – rodzaje, ilości, wymagania określono w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących niniejszego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty: 1. Oświadczenie, że dla oferowanego asortymentu Wykonawca posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP; zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (kserokopie dokumentów do wglądu na żądanie Zamawiającego) oraz że dostarczany asortyment będzie oznakowany zgodnie z wymogami ustawy j. w. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Materiały informacyjne (np. foldery, karty katalogowe, opisy merytoryczne itp.) w języku polskim, zawierające informacje o parametrach, cechach techniczno – użytkowych i charakterystyce oferowanych wyrobów dla potwierdzenia i udokumentowania spełniania wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ. Zaleca się, aby w/w dokumenty były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni oznaczyć, którego Pakietu oraz której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczy dokument. Wykonawca nie później niż w dniu szkolenia Wykonawca przekaże na Blok Operacyjny następujące dokumenty w języku polskim: -zasady/metody dezynfekcji, sterylizacji; -instrukcje techniki zabiegu. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do złożenia dokumentów w języku polskim zawierających skład surowcowy zaoferowanych materiałów medycznych/implantów, jak również danych dotyczących zachowania implantów w środowisku rezonansu magnetycznego oraz tomografii komputerowej (dotyczy wszystkich Pakietów). Powyższe dokumenty zostaną załączone do umowy jaka będzie zawarta z wybranym Wykonawcą, w drodze niniejszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach