Przetargi.pl
Dostawy materiałów medycznych, opatrunków, pieluchomajtek i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku

SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44201 Rybnik, ul. Gliwicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 328 138 , fax. 324 328 169
  • Data zamieszczenia: 2017-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
    ul. Gliwicka 33
    44201 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 324 328 138, fax. 324 328 169
    REGON: 29293600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów medycznych, opatrunków, pieluchomajtek i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, opatrunków, pieluchomajtek i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 17 części (pakietów) Pakiet nr 1 – Materiały medyczne Pakiet nr 2 – Worki mikcyjne Pakiet nr 3 – Myjki Pakiet nr 4 – Paski do glukometru Pakiet nr 5 – Insuliny Pakiet nr 6 – Pudełka apteczne Pakiet nr 7 – Pudełka na zużyte igły Pakiet nr 8 – Prześcieradła Pakiet nr 9 – Papier EEG i EKG Pakiet nr 10 – Akcesoria do ssaków Pakiet nr 11 Opatrunki I Pakiet nr 12 – Opatrunki II Pakiet nr 13 – Opatrunki III Pakiet nr 14 – Pieluchomajtki Pakiet nr 15 – Rękawice I Pakiet nr 16 – Rękawice II Pakiet nr 17 – System próżniowy 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000 – urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pilęgnacji ciała 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) W zakresie Pakietu Nr 11: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie gazy zakwalifikowanej do klasy II a reguła 7 (dotyczy pozycji 1). Zamawiający wymaga dostarczenia 2 próbek oferowanych kompresów celem ich weryfikacji (dotyczy pozycji 2). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przylepców o opisie i szerokości podanej w SIWZ i długości 9,14 m z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości (dostczy pozycji 11). Zamawiający wymaga dostarczenia kart katalogowych oferowanych produktów na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanych produktów. 2) W zakresie Pakietu Nr 14 (pozycje: 13) : Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 5 sztuk (dla każdej pozycji) celem porówanania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ. Pieluchomajtki powinny mieć oznakowanie rozmiaru na produkcie, na opakowaniu pojedynczymi zbiorczym. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi karty charakterystyki oferowanych produktów, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą. Każdą z próbek należy oznaczyć nazwą Wykonawcy, podać numer pakietu oraz numer pozycji asortymentowej, której dotyczy. Próbki winny być zaopatrzone w etykiety handlowe, sporządzone w języku polskim, zawierające niezbędne informacje potrzebna do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo – cenowym, w kolumnie „Nazwa handlowa/numer katalogowy” – w przypadku, gdy nazwa handlowa/numer katalogowy nie jest stosowana/y, należy podać symbol bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. a) Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania w obszarze medycznym, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, oraz spełniać wymagania: Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity – Dz. U. z 2015r. poz. 876 z późn. zm.) b) Ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków,środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 345 z późn. zm.) 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach