Przetargi.pl
DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.

Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II 35
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7257235 , fax. 044 7257235
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
    ul. Jana Pawła II 35 35
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 044 7257235, fax. 044 7257235
    REGON: 10055873300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.tomaszow.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są: DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO dla TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim. Warunki dostaw opisane są w projekcie umowy - załącznik nr 4. W załączniku nr 2, w określeniu szczegółowym przedmiotu zamówienia zawarte są kryteria, które muszą być bezwzględnie spełnione
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości zsumowanej dla oferowanych pakietów: Nazwa pakietu Wadium PLN Pakiet 1 -Mankiet 247,17 Pakiet 2 -Rurki, filtry, maski, łączniki 3 380,08 Pakiet 3 -Osprzęt do inhalatora Thomex 753,28 Pakiet 4 -Zestawy do kaniulacji żył centralnych 1 162,88 Pakiet 5 -Elektrody 3 648,37 Pakiet 6 -Obwody oddechowe 180,36 Pakiet 7 -Cewniki i dreny 4 338,34 Pakiet 8 -Cewniki urologiczne 7 582,09 Pakiet 9 -Cewnik z trokarem 117,70 Pakiet10-Zestawy do drenażu klatki piersiowej 499,05 Pakiet11-Worki, kaczki, baseny 3 523,63 Pakiet12-System do odsysania próżniowego oraz zbieranie wydzielin 1 983,13 Pakiet13-Igły do znieczuleń wraz z zestawami 2 057,40 Pakiet14-Rurki tracheostomijne 1 318,48 Pakiet15-Akcesoria różne 1 838,57 Pakiet16-Igły, strzykawki jednorazowe, przedłużacze 7 215,79 Pakiet17-Aparaty do przetoczeń 3 955,29 Pakiet18-Kaniule dla dorosłych, mandryny do kaniul 6 071,38 Pakiet19-Kaniule dla dzieci i noworodków 353,10 Pakiet20-Igły punkcyjne 435,49 Pakiet21-Aparat do pobierania leku 2 090,35 Pakiet22-Ostrza chirurgiczne, nożyki 868,45 Pakiet23-Zestawy do punkcji jamy opłucnowej 1 023,99 Pakiet24-Igły inne 770,94 Pakiet25-Pojemniki i zestawy do drenowania ran-sterylne 416,46 Pakiet26-Dreny Kehra, kanki doodbytnicze, dreny do drenowania jam ciała-sterylne 1 453,60 Pakiet27-Zestawy do odsysania pola operacyjnego, dreny łącznikowe, łącznik 325,56 Pakiet28-Zestaw do jejustomii i gastroskopii przeskórnej 271,89 Pakiet29-Zgłębnik gastrostomijny 63,56 Pakiet30-Osprzęt do nebulizatora typu Eliksir 202,44 Pakiet31-Żele 610,86 Pakiet32-Papiery rejestracyjne 1 006,59 Łącznie 59 766,24 2.Zabezpieczenie musi być wniesione przed upływem składania ofert. 3.Z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, bądź dokumentu towarzyszącemu (najlepiej trwale złączonemu) musi wynikać, za jakie Pakiety zostało wniesione wadium. 4.Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu przelewem na konto Numer 83 1020 3916 0000 0002 0139 3602 Uwaga! Pieniądze muszą znajdować się na koncie Zamawiającego z zaznaczeniem -wadium ZP/26/Sp./09 - Dostawy Materiałów Medycznych I Sprzętu Jednorazowego - kserokopia dokumentu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. -w poręczeniach bankowych w postaci oryginału dokumentu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym). -gwarancjach bankowych (w postaci oryginałów dokumentów) -gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginałów dokumentów) -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) (w postaci oryginałów dokumentów). Gwarant lub poręczyciel musi umożliwić Zamawiającemu wypłacenie wadium na każde wezwanie w przypadku naruszenia art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca będzie żądał zwrotu oryginałów dokumentów, należy dodatkowo do oferty dołączyć kserokopię oryginału, a oryginał umieścić w zaadresowanej kopercie i dołączyć do oferty w sposób umożliwiający łatwe jej wyjęcie. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium (art. 46 ustawy Pzp): 1.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2. Z zastrzeżeniem pkt. 4a, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie powyższego pkt. 2 ppkt. 2 i 3 SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - gdy jest ona niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności nie spełnia wszystkich wymogów - przedmiotu zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. Warunki dodatkowe: termin płatności 30 dni,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1. 2.Wypełniony Przedmiot zamówienia - wg załącznika nr 2. Zamawiający prosi o dołączenie dodatkowo do oferty wypełniony załącznik nr 2 w formie elektronicznej ( na dyskietce, płycie CD) 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych załącznik nr 3.1 4.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych - załączniki nr 3.2 5.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7.Dokumenty, o których mowa w pkt 6a i pkt 6c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. 10.Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi by w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 11.Foldery, ulotki, instrukcje, katalogi w języku polskim (lub przetłumaczone na język polski) dotyczące oferowanego asortymentu i potwierdzające wymagane parametry przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza foldery, ulotki i katalogi również w języku angielskim pod warunkiem złożenia oświadczenia Wykonawcy, że w razie wezwania Zamawiającego dostarczy tłumaczenie na język polski wymaganej pozycji w wyznaczonym we wniosku terminie - dotyczy wszystkich pozycji. 12. Deklaracje zgodności CE na przedmiot zamówienia, jeśli dotyczy. Deklaracja zgodności musi zawierać stwierdzenie, że proponowany asortyment jest wykonany zgodnie z Dyrektywą UE nr 93/42 z 14.06.1993. Deklarację należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski, ze wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczy 13. Zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, jeżeli zaoferowany asortyment podlega rejestracji zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ze wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczy. 14. Wykaz wykonanych dostaw(minimum 5), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Forma wykazu wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć, minimum 3 dokumenty (od różnych Odbiorców) potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje). 15. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części Zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający bezwzględnie żąda spełnienia - pod rygorem odrzucenia oferty - tego wymogu poprzez wypełnienie punktu nr 7 w formularzu oferty. 16. Dowód wniesienia wadium wraz z wyszczególnieniem wpłat w powiązaniu z Pakietem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.tomaszow.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach