Przetargi.pl
Dostawy materiałów medycznych

Szpital Miejski w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Juliusza Słowackiego 85
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 7360500;7360511;7360513 , fax. 16 7360585
  • Data zamieszczenia: 2015-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Przemyślu
    ul. Juliusza Słowackiego 85 85
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 7360500;7360511;7360513, fax. 16 7360585
    REGON: 18095482000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet 1 - Sprzęt anastezjologiczny I, Pakiet 2 - Sprzęt anastezjologiczny II, Pakiet 3 - Sprzęt anastezjologiczny III, Pakiet 4 - przyrząd do transferu leków I, Pakiet 5 - Przyrząd do transferu leków II, Pakiet 6 - Opatrunki specjalistyczne I, Pakiet 7 - Opatrunki specjalistyczne II, Pakiet 8 - Opatrunki specjalistyczne III, Pakiet 9 - Worki wymienne z odpływem, Pakiet 10 - Materiały medyczne jednorazowego użytku I, Pakiet 11 - Materiały medyczne jednorazowego użytku II, Pakiet 12 - Materiały medyczne I, Pakiet 13 - Materiały medyczne II, Pakiet 14 - Siatki polipropylenowe, Pakiet 15 - Gaz techniczny, Pakiet 16 - Testy przeciwalergiczne, Pakiet 17 Materiały apteczne, Pakiet 18 - Syntetyczny szew pleciony, Pakiet 19 - Szew syntetyczny, monofilament, niewchłanialny, poliamidowy. Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.19) do Specyfikacji, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec wahaniom w wyniku zmniejszenia się zapotrzebowania. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 30% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 30% ilości danej pozycji asortymentowej oraz w ramach ogólnej wartości zamówienia i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe, w ramach poszczególnych pakietów. Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Materiały medyczne, zaoferowane do wykonania przedmiotu umowy, winne odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. 2015, poz. 876 ze zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ. Materiały medyczne zaoferowane do wykonania przedmiotu umowy winne posiadać deklarację zgodności CE wystawioną przez wytwórcę/autoryzowanego przedstawiciela. Materiały medyczne zaoferowane w zakresie Pakietu nr 12 winne posiadać Certyfikat wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy klas: I sterylnej, I z funkcją pomiarową, II a, II b i III). W zakresie Pakietu nr 12 poz. 9 zaoferowany asortyment winien posiadać pozwolenie na obrót preparatem biobójczym. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wraz z ofertą należy przedłożyć próbki, o których mowa w Rozdziale 11 część III punkt 9. Dostarczone próbki, z zastrzeżeniem art. 97 ust. 2 ustawy Pzp., nie podlegają zwrotowi. Dostarczone próbki, w przypadku wyboru oferty danego wykonawcy nie będą zaliczone na poczet przyszłych dostaw. W zakresie Pakietu nr 18 i 19 w celu poddania oferowanego asortymentu ocenie jakościowej, wraz z ofertą należy przedłożyć próbki. W związku z tym, że dostarczone próbki będą poddane ocenie jakościowej, nie będą one podlegały zwrotowi. Uwaga: W przypadku nie dołączenia próbek wraz z ofertą lub gdy będą niezgodne z żądanym asortymentem - próbki te nie będą podlegać uzupełnieniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach