Przetargi.pl
Dostawy materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku, płynów do wykonywania ciągłych konwekcyjnych terapii nerkozastępczych oraz dzierżawa czterech aparatów do hemofiltracji

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Bielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 854 92 00 , fax. 33 852 12 24
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
    Bielska 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 854 92 00, fax. 33 852 12 24
    REGON: 00031334800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku, płynów do wykonywania ciągłych konwekcyjnych terapii nerkozastępczych oraz dzierżawa czterech aparatów do hemofiltracji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku, płynów do wykonywania ciągłych konwekcyjnych terapii nerkozastępczych oraz dzierżawa czterech aparatów do hemofiltracji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: - oddania w dzierżawę czterech aparatów do hemofiltracji (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r.), - sukcesywnych dostaw materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku i płynów niezbędnych do wykonywania ciągłych, konwekcyjnych terapii nerkozastępczych (zwanych dalej „asortyment”) w okresie trwania dzierżawy aparatów. Wymagana jest pełna kompatybilność oferowanego sprzętu jednorazowego i płynów do wykonywania terapii nerkozastępczych z zaoferowanymi aparatami do hemofiltracji. Warunki jakim muszą odpowiadać dostawy: a) asortyment musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, b) asortyment musi mieć umieszczony znak CE, nr serii, dane producenta oraz termin ważności na opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na artykule lub jego opakowaniu gwarantującym jego sterylność (jeżeli dotyczy), w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, c) termin ważności dostarczonego asortymentu musi wynosić minimum 12 miesięcy, licząc od daty jego dostawy, d) dostawy asortymentu na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zespołu Magazynów ZZOZ w Cieszynie (za wyjątkiem poz. 5, 14 oraz 15 Formularza cenowego – do Apteki szpitalnej ZZOZ w Cieszynie) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00, e) dostawy zamówionego asortymentu następować będą w terminie do 5 dni, licząc od daty złożenia pisemnego zamówienia przesłanego telefaksem/e-mailem. Jeżeli dostawa wypada w sobotę lub w dniu ustawowo wolnym od pracy, to wtedy nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33181500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 8 000,00 zł, słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych, należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert, w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 tekst jednolity). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233. W tytule przelewu należy wpisać – „Wadium – ZP 676/19”. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku. Wadium w formie innej niż pieniądzu, powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. w oryginale dokumentu wadialnego, przy czym dokument wystawiony w postaci elektronicznej, należy złożyć jako załącznik w sposób określony w pkt VII.8. SIWZ – z dopiskiem „Wadium – ZP 676/19” lub wraz z ofertą, a dokument wystawiony w formie pisemnej, należy zdeponować w kopercie opisanej „Wadium –ZP 676/19”, w Pokoju nr 9 w Budynku H -Administracja/Dyrekcja. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/ Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp , z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz parametrów technicznych stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli. 5. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach