Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Południe w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 03-813 Warszawa, Terespolska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (22)5091534 , fax. (22)5091534
- Data zamieszczenia: 2017-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Południe w Warszawie
Terespolska 15A
03-813 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (22)5091534, fax. (22)5091534
REGON: 140318535 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Południe w Warszawie, zwanych dalej w siwz także „asortymentem” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawiera załącznik nr 1a do siwz, będący jednocześnie Formularzem asortymentowo-ilościowo-cenowym. Materiały eksploatacyjne winny spełniać wymagania stawiane przez producenta sprzętu, dla którego są przeznaczone. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne: a)były fabrycznie nowe, tzn. do produkcji których nie użyto składników poprzednio używanych, nie regenerowane w jakimkolwiek stopniu, nie poddane procesowi ponownego napełniania lub wymianie jakichkolwiek części w procesie prefabrykacji, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowe; b)były wolne od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem; c)spełniały normy ISO/IEC 19752:2004 lub ISO/IEC 19752:2017 (dla tonerów czarnych), normy ISO/IEC 19798:2007 lub ISO/IEC 19798:2017 (dla tonerów kolorowych) lub inne normy równoważne do wskazanych powyżej norm - obowiązek wykazania równoważności norm spoczywa na wykonawcy; d)posiadały termin ważności/trwałości nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru danej dostawy; e)po ich użyciu nie powodowały utraty gwarancji posiadanych przez zamawiającego urządzeń; f)powodowały bezawaryjną i bezproblemową pracę w urządzeniach biurowych oraz nie powodowały ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopii wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego w postaci zamienników pod warunkiem, że będzie on gwarantował wydajność nie gorszą niż odpowiedni asortyment produkowany lub firmowany przez producenta urządzenia wskazanego w kol. nr 2 załącznika nr 1a do siwz i będzie zgodny, co do wymagań określonych przez zamawiającego w kol. nr 2 załącznika nr 1a do siwz. Przez asortyment równoważny rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami wskazanymi w kol. nr 2 załącznika nr 1a do siwz, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne oraz posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie wydajności, niezawodności oraz jakości. Ponadto asortyment równoważny musi zapewniać pod względem technicznym i jakościowym właściwą i pełną eksploatację, bezawaryjność i żywotność urządzeń biurowych. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca obowiązany jest do wykazania, że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymagania określone przez zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, znak postępowania ZP-DI-60/24
Dodano: 2024-03-28 - ZP/CZD/016/24 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących – 3 pakiety
Dodano: 2024-02-16 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych oraz odbiorem odpadów
Dodano: 2024-02-02 - Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2023-10-31 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń eksploatowanych w Zakładzie Emerytalno-Rentowym MSWiA
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych od drukarek
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego oraz tuszy i tonerów do siedziby Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu w ramach projektu „Aktywni Górą!”
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, pojemników na zużyty toner, bębnów, nośników danych do urządzeń wielofunkcyjnych oraz papieru
Dodano: 2023-07-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2023-06-30 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
Dodano: 2023-06-15