Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście ogłasza przetarg
- Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 147
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6366351 , fax. 042 6366351 w. 58
- Data zamieszczenia: 2010-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście
ul. Piotrkowska 147 147
90-440 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6366351, fax. 042 6366351 w. 58
REGON: 00434557500059 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście do siedziby Filii w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 147.Wykaz zamawianych materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik nr 2a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Wykonawca jest zobowiązany dostarczać przedmiot zamówienia według pakietu asortymentowego własnym transportem wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ.Dostarczane materiały winny być fabrycznie nowe oraz posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta.Zarówno produkty oryginalne jak i równoważne muszą być objęte gwarancją do wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej jednak niż 12 miesięcy licząc od daty zamówienia przez Zamawiającego.W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzeń Zamawiającego spowodowanych zastosowaniem oferowanego materiału Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy, na podstawie ekspertyzy wykonanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczanych materiałach lub w przypadku niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem Wykonawca wymieni produkty na właściwe, wolne od wad w terminie 2 dni roboczych.Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie do dnia 30.09.2010 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301243007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i kalkulatorów dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi.
Dodano: 2015-05-22 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego oraz ich utylizacja dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2012-10-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Filia Łódź - Śródmieście.
Dodano: 2011-11-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2010-03-05