Przetargi.pl
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Zakład Komunalny "PGM" ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 757 15 00 , fax. 032 241 52 53
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny "PGM"
    ul. Bałtycka 8 8
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 757 15 00, fax. 032 241 52 53
    REGON: 27157066400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.chorzow.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Z.K. PGM - o wartości do 206.000,00 EURO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz: 1. wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, nie mniej niż 1 zamówienie na dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (umowy) z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt X SIWZ. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony i podpisany formularz oferta z wypełnionymi wszystkimi rubrykami oraz ceną (wartością) zgodną z wyceną materiałów wg załączonych wykazów (zał.nr 4 do SIWZ) - zał. nr 1 do SIWZ, b. wypełnione i podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zał. nr 2 do SIWZ, c. wypełnione i podpisane oświadczenie w trybie art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, d. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. wypełnioną i podpisaną wycenę materiałów wg załączonych wykazów - zał. nr 4 do SIWZ. g. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zał. nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zkpgm.bip.chorzow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach