Przetargi.pl
Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Lubelskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Końskowoli

Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 24-130 Końskowola, ul. Pożowska 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8816285 , fax. 081 8816663
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Pożowska 8 8
    24-130 Końskowola, woj. lubelskie
    tel. 081 8816285, fax. 081 8816663
    REGON: 00420446100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodr.konskowola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Lubelskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Końskowoli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W przypadku materiałów eksploatacyjnych z pozycji 2, 3, 4, 5, 6, 16, 17, 18, 19, 24, 26, 41, 42 załącznika nr 2 do SIWZ, Zamawiający dopuszcza składanie ofert wyłącznie na tonery i tusze producentów urządzenia. 3. Oferowane materiały eksploatacyjne oraz wszystkie ich elementy składowe muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie poddawane procesowi ponownego napełnienia. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Za równoważne Zamawiający uważa materiały, które: 5.1 są kompatybilne ze sprzętem do jakiego są przeznaczone, 5.2 odpowiadają normom i standardom jakościowym materiałów producenta sprzętu, do którego są przeznaczone, 5.3 mają parametry techniczne nie gorsze niż produkowane przez producenta sprzętu, 5.4 są w całości nowe, nie regenerowane, nie napełniane wtórnie, 5.5 spełniają parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Materiały eksploatacyjne muszą być zapakowane w nowe, nie noszące śladów otwierania opakowania, które zawierają: 6.1 numer, oznaczenie produktu, 6.2 nazwę i typ urządzenia, do którego są przeznaczone, 6.3 nazwę i symbol producenta, 6.4 termin przydatności do użycia. 6. Wykonawca udziela gwarancji na oferowane materiały eksploatacyjne nie krótszej niż gwarancja określona przez producenta. 7. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni materiał bezpłatnie na spełniający wymagania w ciągu 2 dni. W przypadku, gdy dwukrotna wymiana reklamowanego materiału nie spełni ww. wymagań, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni całą partię dostarczonego materiału w ciągu 2 dni roboczych. Jeżeli kolejna dostawa będzie niezgodna z wymaganiami, Zamawiający ma prawo zerwać umowę z winy wykonawcy i obciążyć go karami zgodnie z zapisami umowy. 8. W przypadku stwierdzenia i udokumentowania przez Zamawiającego uszkodzenia urządzenia, spowodowanego przez dostarczony równoważny materiał eksploatacyjny, wykonawca zobowiązany będzie wymienić lub naprawić uszkodzony sprzęt na własny koszt i ryzyko w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu w ciągu 7 dni roboczych. 9. Niewykonanie naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu w terminie 7 dni uprawnia Zamawiającego do dokonania naprawy na koszt wykonawcy w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia w terminie 14 dni od daty otrzymania dokumentu potwierdzającego fakt i koszt naprawy. Jeżeli uszkodzenia sprzętu z winy materiału będą się powtarzały, zamawiający ma prawo zerwać umowę z winy Wykonawcy i obciążyć go karami zgodnie z zapisami umowy. 10. W przypadku uszkodzenia sprzętu, którego przyczyną było używanie dostarczonych przez Wykonawcę materiałów, wykonawca zobowiązuje się zwrócić Zamawiającemu poniesione przez niego koszty związane z naprawą urządzenia i sporządzoną ekspertyzą dotyczącą przyczyn uszkodzenia. Ekspertyza lub naprawa zostanie przeprowadzona przez serwis obsługujący Zamawiającego. 11. W przypadku kwestionowania przez wykonawcę opinii serwisu, Zamawiający zleci ekspertyzę innej jednostce serwisu zewnętrznego. Potwierdzenie ekspertyzy będzie skutkować zwrotem kosztów tej ekspertyzy przez wykonawcę. 12. W przypadku, gdy ekspertyza wskaże, że przyczyną uszkodzenia urządzenia jest użytkowanie materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się na czas naprawy tego urządzenia dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania ekspertyzy, urządzenie zastępcze tego samego rodzaju. 13. W przypadku braku możliwości usunięcia uszkodzenia lub nieekonomiczności takiej naprawy, wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe o nie gorszych parametrach techniczno-eksploatacyjnych od urządzenia uszkodzonego w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wyników ekspertyzy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości niż określone w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Zakup przez Zamawiającego mniejszych ilości nie może być podstawą roszczeń Wykonawcy. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość uczestnictwa podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy zobowiązany jest wskazać w ofercie, jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodr.konskowola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach