Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 47 84 200 , fax. 32 47 84 506
- Data zamieszczenia: 2010-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
al. Jana Pawła II 7 7
44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 32 47 84 200, fax. 32 47 84 506
REGON: 27279082400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów do Centralnej Sterylizacji, DZP/38/382-54/10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów do Centralnej Sterylizacji dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Przedmiot zamówienia składa się z 9 części (pakietów): Pakiet 1: TESTY BIOLOGICZNE, Wskaźniki CHEMICZNE 5,4 KLASY; Pakiet 2: Testy Bowi-Dicka, zintegrowane wskaźniki do pary wodnej, tlenku etylenu, etykiety dwukrotnie przylepne, zgrzewarka rotacyjna, arkusze testowe do zgrzewarki; Pakiet 3: Naboje gazowe, papier do drukarki sterylizatora gazowego; Pakiet 4: Maty dekontaminacyjne; Pakiet 5: Plomby zabezpieczające, ochraniacze do narzędzi Pakiet 6: Rękawy i torebki papierowo-foliowe płaskie oraz z fałdą; Pakiet 7: Papier krepowany, taśmy samoprzylepne do sterylizacji, opakowania posterylizacyjny- torebki foliowe z zamknięciem samoprzylepnym; Pakiet 8: Kosze stalowe narzędziowe, maty silikonowe; Pakiet 9: Testy do kontroli skuteczności mycia endoskopów elastycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego, które mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zaoferowane wyroby muszą posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie -Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu - w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać -Nie wymaga dopuszczenia, natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie: a) szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp. - w języku polskim) z zaznaczeniem którego Pakietu i której pozycji dotyczy; b) oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla wszystkich zaoferowanych produktów oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień); Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Jednostkowe zamówienie winno określić termin jego realizacji i winno być potwierdzone pisemnie. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem). Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 48 godzin od dnia jej otrzymania za pomocą faksu lub w uzasadnionych przypadkach telefonicznie. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producenta wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo-cenowym w kolumnie -Producent i nazwa handlowa-Producent i nr katalogowy - w przypadku, gdy nr katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego asortymentu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu jego dostarczenia do Zamawiającego. Wykonawca dostarcza towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Medycznego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Zamawiający informuje, iż w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) i w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca wypełnia pakiet-pakiety, na który-które składa ofertę. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Podany asortyment oraz jego ilości są danymi planowanymi przez Zamawiającego, w związku z czym nie są wiążące podczas realizacji umowy dotyczącej w/w zamówienia, a mają na celu jedynie zobrazowanie wielkości zamówienia, która może być pomocna podczas ustalenia cen za wykonanie dostaw objętych zamówieniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2016-07-27 - zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi oraz sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa strzygarek chirurgicznych oraz ostrzy do strzygarek chirurgicznych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa probówek do oznaczania OB wraz z najmem aparatu
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa wyrobów medycznych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawy artykułów jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa materiałów jednorazowych dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach Nr ref. 15/16
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony nr 26/PN/16 na dostawę wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa materiałów medycznych do SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/17/16
Dodano: 2016-07-01