Zakład Komunalny "PGM" ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 757 15 00 , fax. 032 241 52 53
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny "PGM"
ul. Bałtycka 8 8
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032 757 15 00, fax. 032 241 52 53
REGON: 27157066400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.chorzow.net.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych dla potrzeb administracji - ADM-y: Chorzów Stary, Chorzów II, Śródmieście, Różanka, Ruch, Hajduki - o wartości do 206.000,00 EURO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz: 1. wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonanie nie mniej niż 1 zamówienie na dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (umowy) z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt X SIWZ. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony i podpisany formularz oferta z wypełnionymi wszystkimi rubrykami oraz ceną (wartością) zgodną z wyceną materiałów wg załączonych wykazów (zał.nr 4, 5, 6) - zał. nr 1 do SIWZ, b. wypełnione i podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zał. nr 2 do SIWZ, c. wypełnione i podpisane oświadczenie w trybie art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, d. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. wypełnioną i podpisaną wycenę materiałów wg załączonych wykazów - zał. nr 4, 5, 6 do SIWZ. g. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zał. nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zkpgm.bip.chorzow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu. ZP/16/MGW/2016
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu. Znak sprawy ZP/15/MGW/2015
Dodano: 2015-02-16 - Dostawa materiału roślinnego oraz elementów małej architektury i materiału budowlanego na potrzeby zagospodarowania terenów rekreacyjnych w miejscowościach :Poraj, Choroń, Jastrząb i Żarki Letnisko.
Dodano: 2014-03-13 - Dostawa materiałów do stanowiska badawczego przedpalenisko cyklonowe w ramach Projektu Strategicznego Zadanie nr 2 dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Biotechnologii Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2013-12-20 - Dostawa rynien
Dodano: 2013-10-15 - Dostawa drzwi dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2013-08-27 - Dostawa materiałów budowlanych
Dodano: 2013-06-14 - Dostawa rynien
Dodano: 2013-06-13 - Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy DZP/05PN/2013
Dodano: 2013-02-11 - Dostawa materiałów budowlanych w celu wykonania lokali socjalnych w budynku położonym w Łanach przy ulicy Młyńskiej 33
Dodano: 2012-11-22