Przetargi.pl
Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych

114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Słowackiego 85
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6771500, 6771513 , fax. 016 6784971
  • Data zamieszczenia: 2012-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Słowackiego 85 85
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6771500, 6771513, fax. 016 6784971
    REGON: 65009059200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Pakiet I. Materiały biurowe Pakiet II. Materiały eksploatacyjne do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych. Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1, 3.2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Wprowadzenie przez Wykonawcę zmian w ilościach wymaganych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach asortymentowych Formularza cenowego spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 30% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w zakresie danego pakietu, będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 30% ilości danej pozycji asortymentowej i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe oraz w ramach ogólnej wartości umowy. Warunki dodatkowe dla Pakietu Nr I: Zamawiający zastrzega, aby asortyment z niżej wymienionych pozycji Załącznika nr 3.1. do SIWZ spełniał warunki: Poz. 5 oprawa z końcówką metalową i zatyczką, z wkładem, którego tusz na długości linii 35 cm nie przerywa, nie plami i nie zmienia grubości linii (grubość linii maksymalnie do 0,7 mm); Poz. 14 nie dopuszcza się gumek zapachowych, z PCV oraz brudzących się od ścieranego ołówka; Poz. 26, 27 ołówki z końcówką metalową, uchwytem gumowym i gumką do mazania; Poz. 28,29 wkłady twardości HB i B dobrej jakości, niełamliwe, w kasetach po minimum 15 szt. rysików; Poz. 68 korektory łatwe i szybkie w użyciu, z nie zasychającą i nie zacinającą się metalową końcówką (płaską lub okrągłą); Poz. 102 szybkoschnący, wodoodporny, piszący po każdej powierzchni, grubość linii do 2 mm, długość pisania minimum 400 mb, w kolorach czarny, czerwony, niebieski, zielony; Poz. 114, 115, 116, 117 dopuszcza się tablice w ramkach drewnianych z narożnikami z PCV. Warunki dodatkowe dla Pakietu Nr II: Pod pojęciem oryginalny, użytym w opisie asortymentu w Załączniku Nr 3.2. do SIWZ Zamawiający rozumie tusz i toner produkowany przez producentów odpowiednich drukarek i kopiarek o podanych w załączniku pojemnościach, lub równoważne spełniające następujące wymogi: a) Producent musi znajdować się na oficjalnej liście producentów spełniających wymagania certyfikatu STMC http://www.i-itc.org/stmcompanies.htm; b) Produkty nie mogą naruszać praw patentowych; c) Produkt musi być fabrycznie nowy nieregenerowany; d) Produkt musi posiadać pełną funkcjonalność jak produkt oryginalny np. dodatkowy pojemnik na zużyty toner, spełniać wszystkie funkcje jakie przewidział producent sprzętu drukującego np.: wskazać poziom wkładu drukującego, posiadać chip; e) Każdy produkt musi posiadać kartę produktu wydaną przez producenta wraz z nr katalogowym i wydajnością; f) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za sprzęt Zamawiającego, do których zastosowane zostaną zakupione materiały eksploatacyjne a ewentualne usterki spowodowane ich użyciem Wykonawca naprawi na własny koszt. Pod pojęciem alternatywny Zamawiający rozumie tusz i toner produkowany przez inne firmy dostosowujące materiały eksploatacyjne do odpowiedniego sprzętu, spełniające wymogi:a) Materiały eksploatacyjne kompatybilne wykorzystujące zużyte puste kasety pochodzące tylko z jednokrotnie napełnionych kaset. Produkt nie może być wielokrotnie napełniany;b) Wszystkie elementy alternatywnych tuszy i tonerów, odpowiedzialne za jakość i wydajność muszą być wymieniane na nowe; c) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za sprzęt Zamawiającego, do których zastosowane zostaną zakupione materiały eksploatacyjne i ewentualne usterki spowodowane ich użyciem Wykonawca naprawi na własny koszt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach