Przetargi.pl
dostawy materiałów biurowych na potrzeby projektu Edukacja- kierunek Sukces oraz na potrzeby projektu Przez edukację do sukcesu

Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Teofila Noniewicza 42A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5666106 , fax. 087 5667497
  • Data zamieszczenia: 2011-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach
    ul. Teofila Noniewicza 42A 42A
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5666106, fax. 087 5667497
    REGON: 00541188300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawy materiałów biurowych na potrzeby projektu Edukacja- kierunek Sukces oraz na potrzeby projektu Przez edukację do sukcesu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawy materiałów biurowych na potrzeby projektu Edukacja- kierunek Sukces oraz na potrzeby projektu Przez edukację do sukcesu Zadanie 1 : dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Edukacja - kierunek SUKCES (WND-POKL.09.03.00-20-046/10). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego. Wykonawca w ramach niniejszego zadania dostarczy: 1 komplet 4 tonerów (zamienników) do drukarki typu HP Color LaserJet CM 1017 objęty gwarancją w zakresie wymiany w przypadku uszkodzenia w terminie nie późniejszym niż 24 godz. od zgłoszenia reklamacji 1 toner czarny (zamiennik) do drukarki typu HP Color LaserJet CM 1017 objęty gwarancją w zakresie wymiany w przypadku uszkodzenia w terminie nie późniejszym niż 24 godz. od zgłoszenia reklamacji 1 toner czarny (zamiennik) do kopiarki typu Kyocera Mita KM 1635 objęty gwarancją w zakresie wymiany w przypadku uszkodzenia w terminie nie późniejszym niż 24 godz. od zgłoszenia reklamacj 22 ryzy - papier biały o parametrach A4 80g +/- 20 kalkulatorów zasilanych na baterię oraz baterię słoneczną, wyposażonych wyłącznie w funkcje: dodawania, odejmowania, dzielenia, mnożenia, procentowe oraz pierwiastek Zadanie 2: dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Przez edukację do sukcesu (WND-POKL.09.03.00-20-009/08). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego. Wykonawca w ramach niniejszego zadania dostarczy: 1 komplet 4 tonerów (zamienników) do drukarki typu HP Color LaserJet 3600 objęty gwarancją w zakresie wymiany w przypadku uszkodzenia w terminie nie późniejszym niż 24 godz. od zgłoszenia reklamacji 3 tonery czarne (zamiennik) do drukarki typu HP LaserJet P1005 objęte gwarancją w zakresie wymiany w przypadku uszkodzenia w terminie nie późniejszym niż 24 godz. od zgłoszenia reklamacji 20 ryz - papier biały o parametrach A4 80g +/- 70 kompletów: teczka z gumką + długopis żelowy + blok notatkowy A5 10 okładek na dyplomy 1 opakowanie kartonu wizytówkowego w kolorze białym lub ecru (20 szt.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach