Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg
- Adres: 02-056 Warszawa, Filtrowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224 445 000, , fax. 22 4445415
- Data zamieszczenia: 2019-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
Filtrowa 57
02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224 445 000, , fax. 22 4445415
REGON: 5200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów biurowych i komputerowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawy materiałów biurowych i komputerowych do Centrali Najwyżeszej Izby kontroli oraz Ośrodka Szkoleniowego NIK w Goławicach. 1.1 CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Materiały biurowe. Przedmiotem części I zamówienia są dostawy materiałów biurowych do Centrali NIK oraz Ośrodka Szkoleniowego NIK w Goławicach. 1.2 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Materiały komputerowe. Przedmiotem części II zamówienia są dostawy materiałów komputerowych do Centrali NIK oraz Ośrodka Szkoleniowego NIK w Goławicach. 2. Równoważność – Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych 2.1 Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który posiada tożsame parametry techniczne, jakościowe, użytkowe i estetyczne w stosunku do wymogów określonych przez Zamawianego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia Zamawiającemu równoważności oferowanego produktu. 2.2 Opis równoważności znajduje się w Załączniku nr 1 oraz Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w: 3.1 Załącznik nr 1 – Parametry papieru (dokument określa wymagania Zamawiającego w zakresie określonych parametrów oraz zawiera opis równoważności) – część I zamówienia, 3.2 Załączniku nr 2 do SIWZ – Wzór Formularza oferty (dokument określa wymagania Zamawiającego w zakresie określonych parametrów oraz zawiera opis równoważności) – część I i II zamówienia. 3.3 Załączniku nr 3A do SIWZ – Wzór umowy Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy wraz z załącznikami – część I zamówienia, 3.4 Załączniku nr 3B do SIWZ – Wzór umowy Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy wraz z załącznikami – część II zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ I oraz CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Magazyn w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa oraz magazyn w Ośrodku Szkoleniowym NIK w Goławicach Drugich, gm. Pomiechówek. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ I oraz CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 5.1 Centrala NIK: 1) pierwsza dostawa – w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, 2) następne dostawy – sukcesywnie do 20 grudnia 2019 r., lub do wyczerpania kwoty określonej w § 7 ust. 1 umowy – w zależności o tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze. 5.2 Ośrodek Szkoleniowy NIK w Goławicach: Jedna dostawa – w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.1 CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: MATERIAŁY BIUROWE – 3 500,00 zł, 1.2 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: MATERIAŁY KOMPUTEROWE – 500,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII.3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 6.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, 6.3 kwota gwarancji / poręczenia, 6.4 termin ważności gwarancji / poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 6.5 bezwarunkowe, nieodwołalne oraz płatne na każde pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (III)
Dodano: 2024-04-25 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa materiałów biurowych (7) finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014–2021 w ramach projektu pn. „Pilotażowe kompleksy penitencjarne”,
Dodano: 2024-02-21 - Zakup i dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2023-07-26 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych dla SGGW w Warszawie
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-05-13 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-05-13 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-04-19 - Dostawa materiałów i artykułów biurowych
Dodano: 2023-03-17