Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Obsługi Urzędu ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6882400 , fax. 014 6215308
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Obsługi Urzędu
ul. Mickiewicza 2 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 6882400, fax. 014 6215308
REGON: 00064811000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wyborów do Parlamentu Europejskiego i Wydziałów Urzędu Miasta Tarnowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Tarnowa na potrzeby obsługi Wyborów do Parlamentu Europejskiego i Wydziałów UMT. Szczegółowy wykaz materiałów objętych zamówieniem zawiera zał. nr 1 do SIWZ. W za - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu i oświadczenia 1 i 2. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia pkt 1. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia pkt 1. - nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy; Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu i oświadczenia pkt 1 i 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia i dokumentu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg zał. Nr 4 do SIWZ), 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2015-01-09 - Dostawy nośników elektronicznych i kopert na płyty CD.
Dodano: 2014-05-22 - Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2014-02-14 - Dostawa kopert z nadrukiem i bez nadruku na II półrocze 2013 r. dla ZUS Oddział w Krakowie
Dodano: 2013-06-28 - Dostawy nośników elektronicznych i kopert na płyty CD
Dodano: 2013-02-08 - Zakup i dostawa kopert z nadrukiem dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Nowym Sączu
Dodano: 2013-01-28 - Zakup i dostawa kopert oraz kopert z nadrukiem dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Tarnowie oraz Inspektoratu ZUS w Bochni
Dodano: 2013-01-23 - Dostawa kopert dla potrzeb Oddziału w 2013 r.
Dodano: 2013-01-08 - Zakup i dostawa kopert oraz kopert z nadrukiem dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Nowym Sączu, Oddziału ZUS w Tarnowie oraz podległych TJO
Dodano: 2012-12-12 - Dostawa kopert z nadrukiem i bez nadruku na I półrocze 2013 r. dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie (ZAP-370/28/12)
Dodano: 2012-11-30