Przetargi.pl
Dostawy materiałów biurowych DZP/38/382-24/09

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4784561
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
    al. Jana Pawła II 7 7
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4784561
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów biurowych DZP/38/382-24/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części (pakiety): Pakiet nr 1 - Różne artykuły biurowe, Pakiet nr 2 - Tonery, kasety, tusze oraz taśm, Pakiet nr 3 - Kupony RUM, Pakiet nr 4 - Druki medyczne, Pakiet nr 5 - Opakowania do archiwizacji, Pakiet nr 6 - Bindownica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Termin poszczególnych dostaw ustala się na okres maksymalnie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Termin gwarancji artykułów i/lub materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień (składanych telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną lub pisemnie), transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia Zamawiającego, że dostarczone artykuły i lub materiały eksploatacyjne są fabrycznie nowe i wolne od wad oraz odpowiadają, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu Termin gwarancji artykułów i/lub materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta. W przypadku tonerów, tuszy, oraz taśm do drukarek Zamawiający dopuszcza zamienniki innych firm niż producent drukarki zastrzegając jednak, że:- nie mogą to być tonery i tusze o zmniejszonej pojemności do tzw. sporadycznego drukowania, nie mogą to być tonery, tusze i taśmy uprzednio wielokrotnie napełniane/ regenerowane;- jeśli na rynku jest dostępnych kilka wersji, ma to być wersja o największej dostępnej pojemności. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pustych, zużytych opakowań po tuszach, tonerach oraz zużyte taśmy i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji. Odbiór przez Wykonawcę pustych opakowań nastąpi po telefonicznym zgłoszeniu w ciągu siedmiu dni - dotyczy opakowań zużytych tuszy, tonerów oraz taśm, które zostały dostarczone przez cały okres trwania umowy, zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być wytworzone w sposób gwarantujący kompatybilność z urządzeniem, dla którego zostały przypisane. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a) zmiany stawki podatku VAT - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT, b) zmiana ceny urzędowej - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego cenę urzędową, c) korzystania z rabatów cenowych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy oraz gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktów zostanie wstrzymana lub produkty zostaną wycofane ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkty równoważne dla wstrzymanych lub wycofanych produktów, tych samych ilościach, jednak nie droższe, d) zmiany cen w związku z wprowadzeniem nowych druków medycznych wydawnictw akcydensowych (dotyczy Pakietu nr 4),zmiany we wzorach druków medycznych wydawnictw akcydensowych będących przedmiotem niniejszej umowy (dotyczy Pakietu nr 4).Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości/ilości umowy. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w postępowaniu wadium nie obowiązuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić poniższy warunek i potwierdzić jego spełnienie wskazanymi dokumentami: 1) Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz Informacje o dokumentach i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP 2) Wykonawca ma wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej. 3) Wykaz wykonanych co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niemniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie oferowanego zadania z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami ( np. referencje) potwierdzającymi, że dostawy te zostały zrealizowane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wws2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach