Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3398656 , fax. 071 3397912
- Data zamieszczenia: 2010-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Zwycięska 12 12
53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3398656, fax. 071 3397912
REGON: 00601129800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych dla Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu, realizowane stosownie do potrzeb Zamawiającego, w ilościach wykazanych w Szczegółowej ofercie cenowej i na warunkach określonych we wzorze umowy. W Szczegółowej ofercie cenowej Zamawiający opisał także wymagane parametry i cechy poszczególnych zapotrzebowanych przez siebie wyrobów. Są to wymagania minimalne, dopuszcza się wszystkie cechy i parametry dodatkowe, podnoszące jakość oferowanego asortymentu. Szczegółowa oferta cenowa oraz wzór umowy stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dodr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego
Dodano: 2010-12-30 - Dostawa papieru, sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2010-06-01 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego
Dodano: 2010-02-03 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego
Dodano: 2009-04-08