Przetargi.pl
Dostawy materiałów biurowych - Nr 7/16/N.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2016-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jenostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów biurowych - Nr 7/16/N.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych niezbędnych do zabezpieczenia bieżącej działalności 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania (części zamówienia) Zadanie I Sekcja Szkoleniowa; Zadanie II Sekcja Szkoleniowa; Zadanie III Służba Łączności i Informatyki; 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen asortyment jednego, dwóch lub trzech zadań części zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie część zamówienia będzie oceniane odrębnie. 4. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załącznikach do SIWZ tj formularzu ofertowym oraz Ogólnych warunkach umowy załącznik nr 5a, 5b, 5c. 5.Wszystkie dostarczone materiały biurowe winny być nowe, nie mogą posiadać śladów uszkodzenia ani wcześniejszego używania. Wyrób musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np.: nazwa asortymentu, nazwa producenta, ilość, rodzaj, parametry, itp. Asortyment bez wyżej określonych oznaczeń nie zostanie przyjęty przez zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać materiały biurowe we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do magazynu Sekcji Szkoleniowej, znajdującego się na terenie Garnizonu-Lotnisko, Dęblin, ul. Dywizjonu 315 bud. 204 Zadanie I i Zadanie II. Dostawa asortymentu dotycząca Zadania III nastąpi do magazynu wielobranżowego Służby Łączności i Informatyki; budynek 64, znajdującego się na terenie Garnizonu-Lotnisko,W przypadku realizacji dostaw za pośrednictwem wybranego przewoźnika, zamawiający wymaga obecności przedstawiciela wykonawcy przy każdej z dostaw. 7. Wybrany wykonawca realizować będzie dostawy w następujących terminach: Zadanie I część I Sekcja Szkoleniowa: dostawy w okresie pomiędzy 02.05.2016 r. a 31.05.2016 r., w formie 11 dostaw Jedenastu dostaw, wykonywanych w następujących terminach: w okresie pomiędzy 02.05.2016 r. a 06.05.2016 r. 2 dostawy; w okresie pomiędzy 09.05.2016 r. a 13.05.2016 r. 3 dostawy; w okresie pomiędzy 16.05.2016 r. a 20.05.2016 r. 3 dostawy; w okresie pomiędzy 23.05.2016 r. a 27.05.2016 r. 2 dostawy; w okresie pomiędzy 30.05.2016 r. a 31.05.2016 r. 1 dostawa. Zadanie II część II Sekcja Szkoleniowa: dostawy w okresie pomiędzy 02.05.2016 r. a 20.05.2016 r., w formie 2 dostaw dwóch dostaw), wykonywanych w następujących terminach: w okresie pomiędzy 02.05.2016 r. a 06.05.2016 r. 1 dostawa; w okresie pomiędzy 16.05.2016 r. a 20.05.2016 r. 1 dostawa. Szczegółowe terminy dostaw zostaną ustalone pomiędzy Wykonawcą a osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za odbiór dostaw magazynierem w kontaktach roboczych co najmniej dwa dni przed planowaną dostawą, wraz z ustaleniem dokładnego asortymentu każdej dostawy telefonicznie oraz faksowo drogą elektroniczną Zamawiający zastrzega ponadto, że kalendarze, terminarze lotnicze na 2017 r. w formacie A5 oraz podkłady na biurko z kalendarzem wydzieranym na 2017 r. zostaną dostarczone Zamawiającemu wraz z fakturą jednorazowo jedną dostawą po ich wydrukowaniu, najpóźniej do dnia 25.11.2016 r. Zadanie III grupa III jednorazowa dostawa w terminie maksymalnie 20 dni od dnia podpisania umowy. 8. Dotyczy Zadania III Służba Łączności i Informatyki a) Wykonawca składając formularz ofertowy jest zobowiązany przedstawić dla pozycji nr 286 i nr 287 nazwę firmy produkującej oferowany papier (nazwę handlową) oraz właściwości oferowanego papieru tj.: Gramatura Białość Wilgotność Gładkość Grubość Nieprzezroczystość b W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach porozumienia NATO normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO-02-A080:2008) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem zamówienia oraz ich opakowań; c Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z § 4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11. d Kod kreskowy umieszczony na etykiecie jednostkowej wyrobu oraz na etykiecie zbiorczej powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 ang. Global System One. Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org. e Wyrób nie oznakowany nie zostanie przyjęty do magazynu; 9. Dotyczy Zadania III Służba Łączności i Informatyki Zamawiający będzie wymagać od wybranego wykonawcy wystawienia oddzielnych faktur dotyczących dostaw dla poszczególnych jednostek będących na zaopatrzeniu 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Szczegóły dotyczące wystawienia poszczególnych faktur zostaną ustalone w kontaktach roboczych pomiędzy wykonawcą a upoważnionym przedstawicielem zamawiającego. 10.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru asortymentu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takiej sytuacji zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, a w przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, na zasoby podwykonawców, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, podania dodatkowo nazw (firm) tych podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca się powołał, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca obowiązany jest wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania. 12. Postanowienia dotyczące wymagań zamawiającego co do umów o podwykonawstwo oraz zasad zawierania takich umów zawarte zostały we wzorze umowy. 13. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy dostarczyć zamawiającym w formie papierowej dokumenty dotyczące następujących pozycji: 21- 25, 31-42, 48, 58-63, 75, 94, 96-98, 128-136, 145, 165-166, 171-172, 177-178, 181-183, 185, 196, 220-223, 229-232, 239-240. Dokumenty te muszą zawierać następujące informacje: nazwy producenta oraz inne elementy Identyfikujące zaoferowany przedmiot zamówienia, tj. numer katalogowy producenta lub typ lub model lub symbol bądź nazwa z wyjątkiem pozycji nr 48, tj. flamastry 6-kolorowe oraz nr 171, tj. plastelina 6 kolorowa, gdzie należy podać jedynie producenta. Określony wyżej dokument musi być złożony przesłany w oryginale i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy. 14. Przedmiot zamówienia nie generuje i nie wygeneruje żadnych kosztów eksploatacji w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym nie mogą być one uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach