Przetargi.pl
Dostawy materiałów biurowych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 855 66 08 , fax. 81 855 66 08
  • Data zamieszczenia: 2012-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cicha 14 14
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08
    REGON: 43121995700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania jest sukcesywne zaopatrywanie w okresie 12 miesięcy SPZOZ w Lubartowie w materiały biurowe: Zadanie nr 1 - Materiały biurowe; Zadanie nr 2 - Materiały eksploatacyjne; Zadanie nr 3 - Papier do ksero; Zadanie nr 4 - Płyty CD. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz ofertowy- Formularz cenowy- stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ w podziale na zadania 1-4. 3.Zamawiający wymaga aby oferta na dane Zadanie była kompletna. Brak którejkolwiek z pozycji w danym Zadaniu spowoduje odrzucenie oferty na dane Zadanie jako niekompletnej. 4.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli, wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby w efekcie możliwa była realizacja całości zamówienia. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę (Dotyczy Zadania nr 1). 5.Zamawiający wymaga aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesiący od daty dostarczenia do Magazynu Gospodarczego SPZOZ w Lubartowie - dla materiałów ujętych w zadaniu nr 1 i nr 4 oraz 24 miesiące dla materiałów eksploatacyjnych - zadanie nr 2. 6.Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 7.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 30190000-7. 8.Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, nieregenerowane, wolne od wad technicznych, oryginalne lub równoważne. 9.Użyte w punkcie 8 określenia oznaczają: 1) materiały fabrycznie nowe - materiały wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem.. 2) materiały regenerowane - materiały, które wytworzono tylko przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. 3) materiały oryginalne - materiały pochodzące od producenta sprzętu, do którego są przeznaczone. 4) materiały równoważne - materiały kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku oferowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości). Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia zostały opisane poprzez wskazanie wyrobów, które w sposób ogólnie przyjęty w branży wykorzystywane są jako wzorzec odniesienia. Wymienione w tabeli materiały oryginalne Załącznik nr 1 do SIWZ Zadanie nr 2, stanowią towar powszechnie dostępny na rynku, zaś ich wskazanie, ma na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych produktów. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W trakcie realizacji umowy wykonawca nie może dostarczać zamawiającemu wyrobów innego producenta, niż wskazany w Formularzu cenowym w odniesieniu do materiałów równoważnych. Dopuszczalne jest zastąpienie materiałów równoważnych materiałem oryginalnym, pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny w stosunku do ceny wskazanej w ofercie. W celu umożliwienia identyfikacji wyrobów zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne opatrzone były nazwą producenta oraz symbolem towaru zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym wkładzie drukującym. Ponadto na opakowaniu fabrycznym musi znajdować się lista kompatybilności materiału równoważnego, tj. wykaz urządzeń, do których materiał jest przeznaczony z podaniem producenta i typu (symbolu) urządzenia. 11. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów materiału oryginalnego, wykonawca zobowiązany będzie do gwarancyjnej wymiany materiału na nowy i wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od momentu pisemnego zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym materiale (również faks). Wymiana nastąpi w lokalizacji, w której znajduje się urządzenie z wadliwym produktem, na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu.. 12. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Poniżej wykaz urządzeń pozostających na gwarancji: 1) SAMSUNG ML 2165 2) SAMSUNG ML 1860 3) HP LASER JET P1002 4) PRIMIERA DP- 4101 DISC PUBLISHER . 13. W sytuacji, gdy w wyniku zastosowania materiału równoważnego nastąpi uszkodzenie urządzenia, wykonawca zobowiązany jest ponieść koszty związane z jego naprawą i czynnościami związanymi z wydaniem opinii oraz ponieść koszty wynajmu urządzenia zastępczego, jeżeli czas naprawy przekroczy 3 dni robocze, a w przypadku, gdy awaria urządzenia spowoduje utratę uprawnień z tytułu gwarancji jakości - przejąć na siebie wszelkie zobowiązania związane z naprawą gwarancyjną urządzenia. Za podstawę żądania przez zamawiającego poniesienia powyższych kosztów przez wykonawcę (włączając wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta danego urządzenia. Naprawa urządzenia zostanie zlecona w autoryzowanym serwisie jego producenta. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji poszczególnych asortymentów w mniejszym lub większym zakresie niż to wynika z ilości określonych w formularzu cenowym, przy czym suma wartości zrealizowanych dostaw nie może przekroczyć ceny umowy. 15.Zamawiający wymaga złożenia próbek dotyczących zadania nr 4, celem sprawdzenia zgodności przedmiotu zamówienia z SIWZ oraz kompatybilności ze sprzętem, do którego są zamówione w ilości wskazanej w poniższej tabeli: Nazwa Opis przedmiotu zamówienia Zamawiana ilość Jednostka miary Ilość próbek PŁYTA CD_R Płyta CD -R do nadruku - typu PLATINUM INKJET PRINTABLE DISCS lub produkt równoważny o parametrach i cechach jakościowych takich samych lub lepszych w stosunku do opisanego produktu. Prędkość 52x, pojemność 700 MB,. Powierzchnia do nadruku full-face z małym otworem. Opakowanie 100 szt.(szpula). 120 Op. 20 szt. UWAGA: Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta. Paczka z próbkami winna być oznaczona : Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy materiałów biurowych - Nr sprawy: SZP24-2012. Próbki winny być opisane, którego zadania i pozycji dotyczą. Próbki należy złożyć w Sekcji Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia , pok. nr 15 ul. Cicha 14 21-100 Lubartów do dnia 10.08.2012 r. do godz. 12.00. Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy. Próbki - ze względu na konieczność ich wykorzystania przy testach - nie podlegają zwrotowi. Okazanie próbki o cechach niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami podanymi w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach