Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher ogłasza przetarg
- Adres: 02-637 Warszawa, ul. Spartańska 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8449406
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
ul. Spartańska 1 1
02-637 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8449406
REGON: 00028856700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytutreumatologii.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PAKIET 1 Papier xero Ilości Zamawiającey podał w załączniku nr 2 do SIWZ str.1 Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr. 3 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć katalog zawierający cały asortyment zaproponowany przez Wykonawcę. Katalog musi zawierać numer katalogowy dla każdej zaoferowanej pozycji oraz opis zaoferowanego asortymentu potwierdzający iż odpowiada on opisowi przedmiotu zamówienia. (numer katalogowy danej pozycji w katalogu musi być tożsamy z numerem katalogowym w arkuszu asortymentowo-cenowym. 2 pozycje PAKIET 2 Materiały biurowe Ilości oraz szczególowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiającey podał w załączniku nr 2 do SIWZ str.2 do 10 Do oferty należy dołączyć katalog zawierający cały asortyment zaproponowany przez Wykonawcę. Katalog musi zawierać numer katalogowy dla każdej zaoferowanej pozycji oraz opis zaoferowanego asortymentu potwierdzający iż odpowiada on opisowi przedmiotu zamówienia. (numer katalogowy danej pozycji w katalogu musi być tożsamy z numerem katalogowym w arkuszu asortymentowo-cenowym. 67 pozycji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 000.00 PLN Dla poszczególnych zadań wysokość wadium wynosi: 1. 1 500.00 PLN, 2. 1 500.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wiedza i doświadczenie, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków, Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykaz dostaw.doc,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres utrzymania stałych cen
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.instytutreumatologii.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO SPRAWA ZP 36 2016
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-30 - Zakup i dostawy materiałów biurowych - Sprawa nr 9/2016/Z.
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy .
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i kopert
Dodano: 2016-05-18