Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej ogłasza przetarg
- Adres: 54-049 Wrocław, Gen. A. E. Fieldorfa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 306 44 19 , fax. 71 306 48 67
- Data zamieszczenia: 2021-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Gen. A. E. Fieldorfa 2
54-049 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 306 44 19, fax. 71 306 48 67
REGON: 00632038400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów labolatoryjnych i wyrobów do diagnostyki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów laboratoryjnych i wyrobów do diagnostyki, według wymienionych niżej części: Zadanie 1 - Zadanie 42. 2. Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 4. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33124130-5- Wyroby diagnostyczne 33169400-6- Pojemniki chirurgiczne 33123200-0- Urządzenia do elektrokardiografii 33190000-8- Różne urządzenia i produkty medyczne 33140000-3- Materiały medyczne 33198000-4- Szpitalne wyroby papierowe 33121000-4- Ambulatoryjny system rejestrujący 33124131-2- Paski odczynnikowe PAO2-0 – Dzierżawa 5. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ. W przypadku zaistnienia podstaw do powierzenia przetwarzania danych osobowych Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej integralną część SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego). 6. W przypadku Zadania 7 Wykonawca udostępni Zamawiającemu gotowe do pracy glukometry, wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część SIWZ. Udostępnienie to nastąpi poprzez wydzierżawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu ww. glukomentrów na czas trwania umowy. Zasady ww. udostępnienia zostały opisane we wzorze umowy II, stanowiącym integralną część SIWZ. 7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia : 24 miesiące 8. Termin dostawy: do 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124130-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA PAPIERÓW TERMICZNYCH
Dodano: 2024-03-18 - Akcesoria do tlenoterapii
Dodano: 2022-02-04 - Akcesoria do tlenoterapii
Dodano: 2021-12-21 - Kaniule donosowe dla dorosłych
Dodano: 2021-12-03 - Asortyment do nawilżacza AIRVO
Dodano: 2021-06-17 - Asortyment do nawilżacza HiFent
Dodano: 2021-05-19 - Zestaw do pobierania wymazów na COVID-19
Dodano: 2021-03-17 - Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatorów oraz nawilżacza
Dodano: 2021-02-19 - Dostawy materiałów labolatoryjnych i wyrobów do diagnostyki.
Dodano: 2020-12-30 - Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatorów oraz nawilżacza
Dodano: 2020-11-13