Zakład Karny w Rawiczu ogłasza przetarg
- Adres: 63-900 Rawicz, ul. 17 Stycznia
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 65 5468500 w. 229, 65 5468507 , fax. 655 454 266
- Data zamieszczenia: 2017-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Rawiczu
ul. 17 Stycznia 28
63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
tel. 65 5468500 w. 229, 65 5468507, fax. 655 454 266
REGON: 32029400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy margaryny i oleju roślinnego oraz produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części (zadania): – zadanie nr 1: Dostawy margaryny do smarowania pieczywa i oleju roślinnego, – zadanie nr 2: Dostawy produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, Zadanie nr 1: Dostawy margaryny do smarowania pieczywa i oleju roślinnego W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1)Margaryna do smarowania pieczywa – 17 500 kg; 2)Olej roślinny jadalny – 2 000 litrów; Zadanie nr 2: Dostawy produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1)Mąka pszenna typ 500 – 4500 kg; 2)Kaszka manna – 1500 kg; 3)Kasza jęczmienna – 6000 kg; 4)Ryż – 7500 kg; 5)Płatki kukurydziane – 380 kg; 6)Płatki owsiane – 1200 kg; 7)Kaszka kukurydziana – 1200 kg; 8)Budyń – 900 kg; 9)Kisiel wiśniowy – 700 kg; 10)Mąka ziemniaczana – 50 kg; 11)Mąka bezglutenowa - ziemniaczana – 40 kg; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17