Przetargi.pl
DOSTAWY LEKÓW, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA CHORÓB PŁUC W ORZESZU II

Szpital Chorób Płuc Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43180 Orzesze, ul. Gliwicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 213 661 , fax. 322 215 920
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc Orzesze
    ul. Gliwicka 20
    43180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. 322 213 661, fax. 322 215 920
    REGON: 27618450000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY LEKÓW, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA CHORÓB PŁUC W ORZESZU II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Rodzaj zamówienia: dostawa 1.2 Przedmiot zamówienia: DOSTAWY LEKÓW, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA CHORÓB PŁUC W ORZESZU II. 1.2.1 Przedmiotem zamówienia są dostawy leków dla Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, części od 1 do 15. 1.2.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części. Część nr 1:Leki różne (tabletki) Część nr 2:Leki różne (ampułki) Część nr 3:Leki różne (krople, maści, wziewne) Część nr 4:Pieluchomajtki Część nr 5:Leki różne (tabletki, ampułki, wziewne) Część nr 6:Leki różne Część nr 7:Materiały opatrunkowe Część nr 8:Leki różne Część nr 9:Leki do zestawu przeciwwstrząsowego Część nr 10:Leki różne Część nr 11:Środki dezynfekcyjne Część nr 12:Leki różne Część nr 13:Leki różne Część nr 14:Dostawy leków onkologicznych pozostałych Część nr 15:Dostawy płynów infuzyjnych 1.2.3 Na opakowaniu leków i wyrobów medycznych powinno być data ważności, nr serii, temp. przechowywania, nazwa producenta. Do każdego opakowania powinna być dołączona ulotka w j. polskim 1.2.4 Dostarczony towar winien posiadać aktualne atesty (świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości) do każdej serii leku i wyrobu medycznego. Dokumenty winny być okazane przez Wykonawcę na każde żądanie Zamawiającego. 1.2.5 Dostawa trzy razy w tygodniu w poniedziałki, środy i czwartki, max. do 24 godz. a w przypadku zamówień leku na ratunek tzw. dostawa na „cito” maksymalnie do 12 godz od chwili zamówienia telefonicznego/ fax lub e-mail. 1.2.6 Wykonawca dokona kompletnych dostaw do działów farmacji szpitalnej. Dostawa w godzinach 7:00 – 13:00. 1.2.7 Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy. 1.2.8 Dostarczony towar w przypadku wad jakościowych zostanie zwrócony na koszt wykonawcy. 1.2.9 Jeżeli towar zostanie dostarczony niezgodnie z zamówieniem, wykonawca na własny koszt zabierze towar niezgodny z zamówieniem i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem. 1.2.10 Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 1.2.11 Termin ważności minimalnie 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 1.2.12 Ilości podane w załączniku nr 2 do SIWZ, części 1-15 mogą ulec zmianie podczas realizacji zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie przekroczy jednak ofertowej wartości części. 1.2.13 W przypadku czasowego baraku leku, należy wycenić lek podając ostatnią cenę hurtową producenta oraz uwagę o czasowym braku jego dostępności. 1.2.14 Zamawiający wyraża zgodę na umieszczenie adnotacji pod częścią dla pozycji, których występuje przerwa w produkcji lub okresowy brak dostępności w sprzedaży. 1.2.15 Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej SIWZ części ani wydzielania z części poszczególnych pozycji. 1.2.16 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innej wielkości opakowania niż w opisie przedmiotu zamówienia z odpowiednim przeliczeniem wymaganej ilości w górę. 1.2.17 Zamawiający wyraża zgodę na zmianę form doustnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach