Przetargi.pl
Dostawy leków do działu farmacji szpitalnej Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie

Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-228 Olsztyn, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6785353, 6785300, , fax. 896 785 300
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie
    Aleja Wojska Polskiego 35
    10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6785353, 6785300, , fax. 896 785 300
    REGON: 29548400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy leków do działu farmacji szpitalnej Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków do działu farmacji szpitalnej Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie przy Alei Wojska Polskiego 35. Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Kody CPV: 33600000-6 2. Jakość towaru, będącego przedmiotem zamówienia, określają obowiązujące normy jakościowe. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do działu farmacji szpitalnej w siedzibie zamawiającego, z zastrzeżeniem, że dostawy będą sukcesywne, stosownie do potrzeb. 4. Faktury w formie papierowej za dostarczony towar należy wystawiać dla Zamawiającego w 2 egzemplarzach tj. 2 egz. zostają u Zamawiającego (oryginał oraz 1 kopia). Zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. poz. 2191), Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego wystawiania faktur. 5. Oferowane towary posiadają aktualne świadectwa rejestracji wydane przez MZiOS. 6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy, Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany na żądanie Zamawiającego do dostarczenia Kart charakterystyk produktu leczniczego. 7. Zamawiający podaje wielkość opakowań, umożliwiającą obiektywną ocenę. W przypadku dysponowania innymi opakowaniami należy przeliczyć wartość posiadanego opakowania do wartości opakowania przedstawionego przez Zamawiającego. Ilość opakowań należy przeliczyć podając pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę. Zaleca się aby opakowania nie odbiegały znacznie od zaproponowanych, żeby możliwe było zamawianie danego asortymentu partiami. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, zarejestrowanych w Polsce. W przypadku, jeżeli żądany przez Zamawiającego lek na dzień złożenia oferty nie jest już produkowany a w obrocie nie ma innego leku równoważnego należy poinformować o tym zamawiającego w formie zapytania, w czasie do tego wyznaczonym, z odpowiednim umotywowaniem i prośbą o wyłączenie leku z danego pakietu. 8. Dopuszcza się zamianę postaci leku z tabletek na kapsułki lub odwrotnie, oraz z fiolek na ampułki lub odwrotnie, pod warunkiem spełnienia pozostałych wymagań jakościowych, chyba że w szczegółowym opisie w załączniku nr 2 zaznaczono inaczej. 9. Leki o tej samej nazwie międzynarodowej, występujące w tej samej postaci lecz różnych dawkach, powinny pochodzić od jednego producenta i posiadać taką samą nazwę handlową, by możliwa była modyfikacja dawki u pacjenta bez konieczności zmiany preparatu na odpowiednik. 10. Wykonawca podaje kody EAN oraz nazwy handlowe produktów leczniczych w celu łatwiejszej identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada: - koncesje, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dotyczącą wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. - zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (zakres objęty zezwoleniem musi potwierdzać uprawnienia do sprzedaży produktów leczniczych oraz zobowiązanie do przechowywania i transportu produktów leczniczych, objętych postępowaniem przetargowym, z zachowaniem odpowiednich warunków temperatury); - zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi lub substancjami psychotropowymi (w przypadku, gdy wykonawca przystępuje z ofertą do pakietu, który zawiera leki należące do powyższych grup – Pakiety: 1 i 8) W przypadku zmian w powyższych zezwoleniach w okresie trwania umowy, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego dostarczenia aktualnego zezwolenia do siedziby zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Zamiast dokumentu, o którym mowa w 7.2 pkt. 1 przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r., poz. 1993). Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VII. 7.1 pkt. 3 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wszelkie oświadczenia składane przez wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot trzeci albo wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Powyższa zasada nie dotyczy pełnomocnictwa, które co do zasady składane jest zawsze w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach