Przetargi.pl
Dostawy leków, artykułów pomocniczych, pieluchomajtek i środków pielęgnacyjnych

Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 25-734 Kielce, ul. Jagiellońska 76
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3453447 , fax. 041 3454392
  • Data zamieszczenia: 2010-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
    ul. Jagiellońska 76 76
    25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3453447, fax. 041 3454392
    REGON: 29240011500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjp2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy leków, artykułów pomocniczych, pieluchomajtek i środków pielęgnacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy: leków, artykułów pomocniczych, pieluchomajtek i środków pielęgnacyjnych, w tym leków i artykułów pomocniczych z odpłatnością 100%, leków z odpłatnością zniżkową - refundowanych, do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostaw leków przynajmniej jeden raz w ciągu dnia we wszystkie dni robocze (w tym soboty). Dostawy pieluchomajtek dla dorosłych: jedna duża dostawa raz w kwartale i dostawy uzupełniające jeden raz na co około dwa tygodnie. Zamawiający składa Dostawcy indywidualne dokumenty mieszkańca (Zlecenie na zaopatrzenie w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze oraz Kartę zaopatrzenia comiesięcznego) i płaci za dostawę kwotę pomniejszoną o refundację. O refundację Dostawca stara się we własnym zakresie. Zamawiane produkty określono w tabelach w załącznikach nr 4.1 - 4.4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsjp2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach