Przetargi.pl
DOSTAWY: LEKÓW

Wojewódzki Szpital Psychiatryczny ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 752 446 , fax. 338 754 559
  • Data zamieszczenia: 2020-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny
    ul. Dąbrowskiego 19
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. 338 752 446, fax. 338 754 559
    REGON: 80566600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY: LEKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków określonych szczegółowo w załącznikach 1a-1g do nin. Specyfikacji (Formularze asortymentowo-cenowe; Pakiet 1-7). Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 pakietów: Pakiet I – leki internistyczne, Pakiet II– leki internistyczne, Pakiet III – leki psychotropowe, Pakiet IV – leki psychotropowe, Pakiet V – leki pozostałe Pakiet VI – Rispolept Consta Xeplion, Pakiet VII – Abilify Maintena. 2. Z pakietów nie będą wyłączane poszczególne pozycje i nie będą tworzone nowe pakiety. 3. Dopuszcza się zaoferowanie i wycenę leków w opakowaniach mniejszych od wskazanych w SIWZ z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości. Zamawiający dopuszcza również zaoferowanie i wycenę leków w opakowaniach większych (maksymalnie 2-krotnie) od wskazanych w SIWZ, należy wówczas odpowiednio przeliczyć zamawianą ilość. 4. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować wyłącznie produkty lecznicze dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 – Prawo farmaceutyczne. 5. Wykonawca będzie dostarczał wraz z wniesieniem i rozładowaniem zamówiony towar w ilościach i terminach wskazanych przez Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 13:00 od poniedziałku do piątku, do pomieszczenia apteki Zamawiającego (I piętro, bez windy). Realizacja zamówienia w ciągu 1 dnia roboczego od daty otrzymania zamówienia złożonego w formie telefonicznej lub faksem. Dotyczy Pakietów 1- 4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania leków na „cito” (dostawy maksymalnie do 12 godzin od złożenia zamówienia). W tym przypadku towar będzie dostarczany na oddział szpitalny lub do Izby przyjęć w godzinach uzgodnionych przy złożeniu zamówienia. Ilości i rodzaj dostarczonego towaru ma być zgodny ze złożonym zamówieniem. W przypadku braku leku zamieszczonego w formularzu asortymentowo-cenowym, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć najtańszy możliwy zamiennik w cenie nie wyższej niż cena przetargowa. 6.Wymagany minimalny termin ważności oferowanych produktów – nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego, za wyjątkiem produktów, których termin ważności określony przez producenta jest krótszy od wymaganego. W przypadku dostawy takich produktów termin ważności w chwili dostawy nie może być krótszy niż 2/3 terminu, który określił producent. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania niektórych pozycji asortymentowych co może wynikać z ilości i struktury wykonywanych hospitalizacji w ciągu trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać 1. Koncesję lub zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne. 2 W przypadku oferowania środków odurzających lub substancji psychotropowych zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi będącymi produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. Ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie z art. 25a ustawy, w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem – zgodnie z załącznikiem nr 2 i załącznikiem nr 2a. 2.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – na Formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej. 4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 5. Załącznik nr 1a-1g – formularze asortymentowo-cenowe (w zależności od składanych pakietów). 6. W celu braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosowne do treści art. 24 ust 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach