Przetargi.pl
Dostawy lekkiego oleju opałowego do placówek oświatowych i Urzędu Gminy Jastrząb na terenie gminy Jastrząb.

Urząd Gminy Jastrząb ogłasza przetarg

  • Adres: 26-502 Jastrząb, Pl. Niepodległości 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 628 48 60 , fax. 048 628 48 61
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jastrząb
    Pl. Niepodległości 5 5
    26-502 Jastrząb, woj. mazowieckie
    tel. 048 628 48 60, fax. 048 628 48 61
    REGON: 00053751000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy lekkiego oleju opałowego do placówek oświatowych i Urzędu Gminy Jastrząb na terenie gminy Jastrząb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych położonych na terenie gminy Jastrząb oraz do siedziby Urzędu Gminy w Jastrzębiu w ilości do 100 000 l . Zakres usługi obejmuje - dostawę oleju opałowego lekkiego z kosztami transportu do : - Zespołu Szkół Publicznych w Jastrzębiu , ul. Kościuszki 51 b , - Publicznej Szkoły Podstawowej w Nowym Dworze, - Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Lipienieckiej , - Urzędu Gminy w Jastrzębiu , ul. Pl. Niepodległości 5 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z art. 24, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, z póź. zm.) b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na dostawie oleju opałowego lekkiego odpowiadającą swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia oraz potwierdzą, że dostawa ta została wykonana należycie, poprzez załączenie referencji lub innych podobnych dokumentów. c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach lub oświadczeniach załączonych do złożonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4) np. referencje, faktury, umowy itp. - wymagane jest wykazanie się co najmniej dwoma dostawami o charakterze porównywalnym do niniejszego zamówienia. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugjastrzab.bip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach