Przetargi.pl
Dostawy konserw i tluszczy do Zakladu Karnego w Pińczowie

Zakład Karny w Pińczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 34
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3577372 , fax. 041 3577373
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Pińczowie
    ul. 3-go Maja 34 34
    28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3577372, fax. 041 3577373
    REGON: 00032081600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zaklad Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy konserw i tluszczy do Zakladu Karnego w Pińczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część A zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie ul. 3-go Maja 34, 28-400 Pińczów n/w tłuszczy roślinnych: - smalec zwykły w opakowaniu do 3kg, kod CPV 15412100-0: roczna ilość około 1200kg, - smalec domowy w opakowaniu do 3kg, kod CPV 15412100-0: roczna ilość około 700kg, Część B zamówienia: - margaryna śniadaniowa do smarowania pieczywa (w kostkach) kod CPV 15431100-9: waga 1kostki 250g/szt., roczna ilość około 10 000kg, - olej roślinny uniwersalny kod CPV 15412200-3: pojemność do 5litrów/szt., roczna ilość około 500litrów. Część C zamówienia: - Konserwa turystyczna - waga 1 puszki 130g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 1600kg, - Pasztet wieprzowy w puszce - waga 1 puszki 360g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 1600kg, - Konserwa wieprzowa mięsna - waga 1 puszki 300g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 2000kg, - Pasztet drobiowy w puszcze - waga 1 puszki 130g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 2300kg,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: część A zamówienia: 160,00zł, część B zamówienia:1100,00zł, część C zamówienia: 1200,00zł,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki wyszczególnione w art.22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnią warunki dodatkowe: Zaoferują realizację pełnego asortymentu wyrobów składających się na całość lub wybraną do realizacji część zamówienia. Zaakceptują projekt przyszłej umowy. Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń i dokumentów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i złożą wraz z ofertą; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna należy bezwzględnie dołączyć umowę spółki cywilnej. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę oraz uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo to winno być dołączone do oferty o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. - Oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. - Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2, 3,4 albo wg wyboru Wykonawcy załącznik 2 lub 3 lub 4 do SIWZ. - Zaoferują płatność faktur przelewem w terminie minimum 30 dni licząc od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego. - Utrzymają stałe ceny podane w Formularzu Ofertowym przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. - Wniosą wymagane wadium. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie w/w oświadczeń i dokumentów złożonych z ofertą (spełnia / nie spełnia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach