Przetargi.pl
Dostawy koncentratów do dializ - ZP 148/16

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bielska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 852 05 11 wew. 252 , fax. 33 852 12 24
  • Data zamieszczenia: 2016-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
    ul. Bielska 4 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 852 05 11 wew. 252, fax. 33 852 12 24
    REGON: 00031334800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.netus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy koncentratów do dializ - ZP 148/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy koncentratów do dializ dla Stacji Dializ Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie. Zamówienie składa się z 2 zadań, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Zadanie nr 1 - Dostawy koncentratów płynnych do dializ Zadanie nr 2 - Dostawy koncentratów suchych do dializ Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w ciągu okresu obowiązywania umowy na podstawie pisemnych zamówień Apteki Zakładowej. Warunki jakim muszą odpowiadać dostawy: a) koncentraty do dializ, zwane dalej koncentratami, muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, b) koncentraty muszą mieć umieszczony na opakowaniu termin ważności oraz znak CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, c) termin ważności dostarczonych koncentratów musi wynosić minimum 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia, d) dostawy zamówionej partii koncentratów następować będą w terminie zaoferowanym w ofercie (Zamawiający dopuszcza zaoferowanie maksymalnie 5 dniowego terminu realizacji dostaw częściowych), od daty złożenia pisemnego zamówienia przesłanego telefaksem/e-mailem. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, to wtedy nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336928005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium na poszczególne zadania w następujących kwotach: Zadanie 1 - 2 500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 złotych, Zadanie 2 - 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące 00/100 złotych, należy wnieść w terminie do dnia 25.02.2016 r. do godz. 10:00 w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 tekst jednolity z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233 W tytule przelewu należy wpisać - Wadium - ZP 148/16. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale w osobnej kopercie opisanej - Wadium - ZP 148/16 - w Pokoju nr 9 w Budynku H - Administracja/Dyrekcja w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/gwarancji należy dołączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostaw częściowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalslaski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach