Przetargi.pl
dostawy komputerów, sprzętu peryferyjnego i sprzętu mechanizacji prac biurowych

Jednostka Wojskowa 1106 ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5423856 , fax. 89 5422815, 5423022
  • Data zamieszczenia: 2010-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1106
    ul. Saperska 1 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5423856, fax. 89 5422815, 5423022
    REGON: 51086188800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11rbm.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawy komputerów, sprzętu peryferyjnego i sprzętu mechanizacji prac biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, sprzętu peryferyjnego i sprzętu mechanizacji prac biurowych zwanych dalej sprzętem lub wyrobem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 SIWZ (Minimalne parametry techniczne-eksploatacyjne-użytkowe) w ilościach i asortymencie zawartym poniższej. Stacja robocza -37 szt., Monitor LCD 19-43 szt., Notebook-5 szt. Drukarka laserowa monochromatyczna A-4-5 szt., Urządzenie wielofunkcyjne 4 szt. Skaner A-4 -4 szt., Drukarka igłowa A-3 -2 szt., Drukarka atramentowa A-3 -2 szt. Zasilacz ATX-10 szt., Zasilacz awaryjny UPS-24 szt., Myszki komputerowe-40 szt., Dysk zewnętrzny 320GB-7 szt., Kieszeń dysku 3,5-1 szt., Pendrive (pamięć zewnętrzna) 4 GB - 130 szt., Kaseta HP LT O2 Ultrium 2 200-400 GB-35 szt., Kaseta HP DTL4 HP C5141F -10 szt., Kalkulator biurowy-48 szt., Gilotyna do cięcia papieru A-4 -4 szt., Laminator A-4 -7 szt., Bindownica A-4 -4 szt., Pakiet Office PROF. (Licencja + nośnik na CD 1 szt.) -22 szt., Program CAD Rysunek-1 szt. 2. Przedmiot zamówienia (nowy, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy) musi spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości, stosowanego podczas projektowania, produkcji, badań i końcowej kontroli przedmiotu umowy. Wykonawca dostarczy do każdego egzemplarza sprzętu kartę gwarancyjną oraz instrukcję użytkowania i obsługi w języku polskim. 3. Jeżeli w opisie wyrobu znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, czy wskazano pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składnie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia zawartych w załączniku nr 2 SIWZ. 4. Dopuszcza się składanie ofert na wyroby równoważne pod warunkiem, że przedmiot zamówienia w ofercie będzie identyczny funkcjonalnie i możliwie najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, składu, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów itp. do wyrobów przykładowych przywołanych w dziale II specyfikacji istotnych warunków zamówienia w poszczególnych częściach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane wyroby do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 5.Wyroby, które mogą stwarzać zagrożenie, podlegają ocenie zgodności z zasadniczymi wymaganiami, specyfikacjami technicznymi lub określoną norma oraz podlegają obowiązkowemu oznakowaniu znakiem CE (Dz.U. 2002r. nr 166, poz. 1360). 6.Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach