Przetargi.pl
Dostawy jednorazowych materiałów medycznych wykorzystywanych przy zabiegach chirurgicznych

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2017-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy jednorazowych materiałów medycznych wykorzystywanych przy zabiegach chirurgicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zad. nr 1 – Serwety sterylne i operacyjne – 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 2 – Zestaw uniwersalny – 1 poz. asort. w ilości 2000 szt.; Zad. nr 3 – Zestaw uniwersalny wzmocniony – 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.; Zad. nr 4 – Zestaw otolaryngologiczny – 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 5 – Zestaw do laparoskopii – 1 poz. asort. w ilości 180 szt.; Zad. nr 6 – Zestaw do artroskopii kolana – 1 poz. asort. w ilości 120 szt.; Zad. nr 7 – Zestaw urologiczny/ginekologiczny – 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 8 – Zestaw do cięcia cesarskiego – 1 poz. asort. w ilości 300 szt.; Zad. nr 9 – Zestaw do operacji biodra i kolana – 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 10 – Zestaw do PCNL i cystoskopii – 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 11 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy – 1 poz. asort. w ilości 5000 szt.; Zad. nr 12 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony – 1 poz. asort. w ilości 5000 szt.; Zad. nr 13 – Fartuchy i prześcieradła – 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 14 – Podkłady na stół operacyjny – 1 poz. asort. w ilości 200 szt.; ad. nr 15 – Ubranie operacyjne i bielizna dla pacjentów – 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 16 – Podkłady papierowe, pokrowce i śliniaki stomatologiczne – 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 17 – Spodenki włókninowe – 1 poz. asort. w ilości 500 szt.; Zad. nr 18 – Sterylny zestaw do angiografii udowej – 500 zestawów (1 zestaw składa się z 13 pozycji asortymentowych); Zad. nr 19 – Obłożenia okulistyczne – 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy wypełniony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz ofertowy wypełniony przez wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. KRS lub CEIDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach