Przetargi.pl
Dostawy jednorazowego sprzętu medycznego

Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-311 Kielce, ul. Św. Leonarda 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3612344 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego
    ul. Św. Leonarda 10 10
    25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3612344 w. 29
    REGON: 29115054400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scrmits.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lp. Asortyment Jednostka miary Ilość sztuk/ opakowań / rolek 1 Cewnik Foleya nr 16-24 silikonowany, pojemność balona od 15-30 ml 1 szt. 700 2 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 6-8, długość 40 cm , sterylny, z dwoma otworami bocznymi i jednym centralnym, pakowany jednostkowo, datą ważności i produkcji 1 szt. 100 3 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 10-18, długość 60 cm 1 szt. 800 4 Cewnik do podawania tlenu przez nos z drenem długości do 200 cm, sterylny. 1 szt. 4 800 5 Elektrody piankowo-żelowe do EKG 3,4x4,8 cm 1 szt. 25 000 6 Elektrody piankowo-żelowe do EKG jednorazowego użytku dla dzieci 1 szt. 400 7 Folia izotermiczna (koc ratunkowy) o rozmiarze 1,6x2,4 m 1 szt. 200 8 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 5x25; sterylne op=100 szt 1 op. 25 9 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,6x30; sterylne op=100 szt 1 op. 45 10 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,7x40; sterylne op=100 szt 1 op. 100 11 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,8x40; sterylne op=100 szt 1 op. 150 12 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,9x40; sterylne op=100 szt 1 op. 150 13 Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 1,1x40; sterylne op=100 szt 1 op. 15 14 Igła jednorazowego użytku x100 szt nr 1,2x30, pencil - piont z bocznym portem do pobierania leków, typu luer 1 op. 50 15 Kaczka jednorazowego użytku 1 szt. 30 16 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych 18G 1,2 (zielona) długość 38mm/ przepływ 90ml/min , wykonana z teflonu FEP, jednorazowego użytku, sterylna, nietoksyczna, niepirogenna z wyraźną datą produkcji i ważności 1 szt. 8 000 17 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych 20G 1,0 (różowa) długość 32mm/ przepływ 57ml/min , wykonana z teflonu FEP, jednorazowego użytku, sterylna, nietoksyczna, niepirogenna z wyraźną datą produkcji i ważności 1 szt. 12 000 18 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych 22G 0,8 (niebieski) długość 25mm/ przepływ 33ml/min , wykonana z teflonu FEP, jednorazowego użytku, sterylna, nietoksyczna, niepirogenna z wyraźną datą produkcji i ważności 1 szt. 5 000 19 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych 16G 1,7 (szara) długość 45mm/ przepływ 180ml/min , wykonana z teflonu FEP, jednorazowego użytku, sterylna, nietoksyczna, niepirogenna z wyraźną datą produkcji i ważności 1 szt. 200 20 Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych 24G 0,7 (żółta) długość 19mm/ przepływ 13ml/min , wykonana z teflonu FEP, jednorazowego użytku, sterylna, nietoksyczna, niepirogenna z wyraźną datą produkcji i ważności 1 szt. 130 21 Kieliszki jednorazowego użytku 70 szt. 1 op. 20 22 Układ noworodkowy, 2 rury o długości 1,6m, średnicy 10mm, końcówki 15M od strony respiratora, od str. pacjenta złącze Y z portem 7,6mm i końcówką 15F. 1szt. 25 23 Układ noworodkowy, 2 rury o długości 1,2m, średnicy 10mm, końcówki 15M od strony respiratora, od str. pacjenta złącze Y z portem 7,6mm i końcówką 15F. 1szt. 30 24 Maska tlenowa z drenem dla dorosłych, z regulowaną koncentracją od 24% - 50% 1 szt. 2 000 25 Maska tlenowa z drenem dla dzieci, z regulowaną koncentracją od 24% - 50% 1 szt. 300 26 Nerka jednorazowego użytku 1 szt. 130 27 Plaster do mocowania kaniul 6 x 8 jałowy transparentny 1 szt. 27 000 28 Papier do EKG Ascard A 4 112x25 1 szt. 15 29 Papier termoczuły do ekg Zoll 90x90x200, 1 szt. 550 30 Papier do EKG Ascard 58x25 1 szt. 30 31 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z komorą o pojemności minimum 12 ml 1 szt. 5 000 32 Pęseta jednorazowego użytku mikrobiologicznie czysta 1 szt. 150 33 Rurka ustno - gardłowa Nr 1 (6 cm), sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami 1 szt. 40 34 Rurka ustno - gardłowa Nr 2 (7 cm)sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami 1 szt. 100 35 Rurka ustno - gardłowa Nr 3 (10 cm)sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami 1 szt. 200 36 Rurka ustno - gardłowa Nr 4 (5 cm) sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami 1 szt. 200 37 Rurka intubacyjna bez mankietu( dziecięca) Nr 2; 2,5; 3; 3,5; 4; 4,5 1 szt. 80 38 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, z podwójnym znacznikiem głębokości Nr 5-9,5 1 szt. 800 39 Szpatułka drewniana sterylna x 100 szt., pakowana jednostkowo, z datą ważności i produkcji 1 op. 220 40 Opaski uciskowe ( stazy ) jednorazowego użytku do pobierania krwi w kolorze niebieskim i czerwonym, perforowane, płaskie, teksturowane, lekko pudrowane skrobią kukurydzianą, bezlateksowe, wykonane z syntetycznego kopolimeru styrenowo - butadienowego, posiadające kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej. Opakowanie jednostkowe - 1 rolka = 25 sztuk. 1 op. 70 41 Strzykawka jednorazowego użytku a 2 ml, trzyczęściowa z zakończeniem typu luer, położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystści, skalowana co 0,1 ml - 2,5 ml, wyraźna czytelna, nieścieralna skala; gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem,wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka.Tłok strzykawki z czterema nacięciami ułatwiającymi jego złamanie po wykonanej procedurze , co zabezpiecza przed ponownym użyciem.Opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz wyraźną datą produkcji i ważności.Opakowanie kartonowe po 100 szt. 1 op. 200 42 Strzykawka j.u. 5 ml położenie końcówki asymetryczne,niebieska skala, niebieski tłok, zabezpieczenie przed wypadaniem tłoka, rozszerzenie do 5,6 ml. Na opakowaniu jednostkowym informacje o braku lateksu i PVC op. a` 100 szt. 1 op. 200 43 Strzykawka j.u. 10 ml , położenie końcówki asymetryczne ,niebieska skala, niebieski tłok, zabezpieczenie przed wypadaniem tłoka, rozszerzenie do 12 ml. Na opakowaniu jednostkowym informacje o braku lateksu i PVC op. a` 100 szt. 1 op. 120 44 Strzykawka jednorazowego użytku a 20 ml, trzyczęściowa,z zakończeniem luer, położenie końcówki boczne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości. Skalowana co 1 ml, wyraźna, czytelna, nieścieralna skala, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem, wyraźna kryza zabezpiczająca przed wysunięciem tłoka. Tłok strzykawki z czterema nacięciami ułatwiającymi jego złamanie po wykonanej procedurze, co zabezpiecza przed ponownym użyciem.Opakowanie typu blister - pack z polskimi opisami oraz wyraźną datą produkcji ważności.Opakowanie kartonowe po 100 szt. 1 op. 100 45 Strzykawka jednorazowego użytku a 50 ml,trzyczęściowa z zakończeniem luer, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości. Skala wyraźna , czytelna,nieścieralna,gumowa częśc tłoka z podwójnym uszczelnieniem, wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka,Opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz wyraźną datą produkcji i ważności. 1 szt. 40 46 Worek na mocz 2 l z odpływem jałowy 1 szt. 350 47 Wsaźnik TST paskowy para wodna op.=100 szt. 1 op. 5 48 Żel do EKG 250 ml 1 szt. 40 49 Zatyczki do cewników Foleya jałowe o konstrukcji schodkowej 1 szt. 100 50 Pojemniki na odpady medyczne 0,7 l o owalnej podstawie, wykonane z PP, z otworem o średnicy max. 40 mm ( po usunięciu zabezpieczeń otworu wrzutowego) 1 szt. 800 51 Pojemniki na odpady medyczne 0,7 l z otworem wrzutowym o śr. 47mm, część dolna wykonana z HDPE, a wieczko z PP 1 szt. 850 52 Pojemniki na odpady medyczne 3,5 l wykonane z PP, z pokrywą i otworem o średnicy minimum 90 mm 1 szt. 500 53 Pojemniki na odpady medyczne 5 l wykonane z PP, z pokrywą i otworem o średnicy minimum 90 mm 1 szt. 1 600 54 Rękawiczki diagnostyczne, lateksowe nie jałowe, bezpudrowe x 100 szt. S 1 op. 800 55 Rękawiczki diagnostyczne, lateksowe nie jałowe, bezpudrowe x 100 szt. M 1 op. 1 500 56 Rękawiczki diagnostyczne, lateksowe nie jałowe, bezpudrowe x 100 szt. L 1 op. 1 000 57 Rękawiczki diagnostyczne, winylowe, wzmocniony rolowany mankiet, grubość na palcach 0,14 mm; dłoń 0,12+_0,02mm, mankiet 0,09+_0,02 mm, nie jałowe x 100 szt. Rozmiar S,M,L 1 op. 300 58 Rękawice lateksowe,diagnostyczne o zwiększonej odporności na rozerwanie,grubość ścianek na palcach min.0,80mm na powierzchni dłoni min. 0,60mm ,poziom protein poniżej 50?g/g - oznaczone znakiem CE na opakowaniu jednostkowym wraz z numerem jednostki notyfikowanej ,rozmiary S,M,L, a 50szt. 1 op. 200 59 Rękawiczki sterylne, chirurgiczne, bezpudrowe, pokryte polimerem i aloe vera, długość całkowita, rozmiar 6,0 i 6,5 290+_ 5mm; 7,0 - 9,0 300+_ 5mm, grubość na palcach 0,17+_0,02mm, w części dłoniowej min. 0,10 mm 1 para 450 60 Szyna Kramera długość 150x15 cm 1 szt. 25 61 Szyna Kramera długość 150 x 12cm 1 szt. 35 62 Szyna Kramera długość 100 x 10 cm 1 szt. 50 63 Szyna Kramera długość 80 x 12 cm 1 szt. 50 64 Szyna Kramera długość 50 x 8 cm 1 szt. 40 65 Maska jednorazowa z osłoną na oczy 1 szt. 50 66 Maska chirurgiczna jednorazowego użytku 1 szt. 50 67 Prowadnica do rurek intubacyjnych - różne rozmiary, sterylne 1 szt. 70 68 Filtr oddechowy pediatryczny bakteryjno-wirusowy z wkładem hydrofobowym i portem do kapnografii i filtracji 99,99% 1 szt. 50 69 Filtr oddechowy bakteryjno-wirusowy z wkładem hydrofobowym i portem do kapnografii i filtracji 99,99%, dla dorosłych 1 szt. 400 70 Podkład dwie warstwy bibuły i warstwa folii, różne kolory; szerokość 51 cm perforacja co 80 cm rolka = 50 szt. 50 71 Podkład dwie warstwy bibuły i warstwa folii, szerokość 51 cm perforacja co 50 cm rolka = 80 szt. 50 72 Fartuch medyczny wykonany z włókniny polipropylenowej, rękaw wykończony mankietem, zawiązywany z tyłu na troki, kolor zielony 1 szt. 200 73 Fartuch medyczny wykonany z folii o grubości 100?m ze wstawkami w górnej części rękawa oraz plecami z włókniny polipropylenowej, rękaw wykończony mankietem, zawiązywany z tyłu na troki, kolor biały 1 szt. 50
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą, 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - zał. Nr 1 SIWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Formularz cenowy - zał. nr 3 SIWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3) Projekt umowy - zał. nr. 4 SIWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawa zamówień publicznych. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie E. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: E1) Zamawiający wymaga deklaracji zgodności dla wszystkich wyrobów oznakowanych znakiem CE, plus certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikacyjną dla wyrobów sterylnych, W przypadku wyrobów nie oznakowanych CE i nie podlegających deklaracji zgodności, czy też wprowadzanych po raz pierwszy na terenie Polski, wymagane jest zgłoszenie, potwierdzone wpisem do Rejestru Wyrobów Medycznych. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scrmits.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach