Przetargi.pl
Dostawy jabłek deserowych i kompotowych

Dom Pomocy Społecznej w Nowinach ogłasza przetarg

  • Adres: 22-105 Okszów, Nowiny 31
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5690789 , fax. 082 5690789
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Nowinach
    Nowiny 31 31
    22-105 Okszów, woj. lubelskie
    tel. 082 5690789, fax. 082 5690789
    REGON: 11020035000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy jabłek deserowych i kompotowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jabłek (CPV03222321-9) do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Nowinach: - jabłek deserowych kl. II - 5 500 kg - jabłek kompotowych - 4 500 kg Dostawy realizowane co tygodniowo po 200 kg jabłek deserowych i 200 kg kompotowych pakowanych w skrzynkach po 15 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032223219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - są dopuszczeni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi . Ocena spełnienia przez wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie dostarczonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, lub zaświadczenie o opłaceniu podatku rolnego /dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki podane w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, - oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - oświadczenie o spełnieniu wymagań higieniczno-sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach