Przetargi.pl
Dostawy implantów ortopedycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu

Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 545 587 , fax. 523 574 667
  • Data zamieszczenia: 2021-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 97
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 545 587, fax. 523 574 667
    REGON: 92358780000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy implantów ortopedycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów ortopedycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im dra L. Błażka w Inowrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33183100 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 2 częściach b) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem - „ PAKIET”, który został oznaczony w dokumentacji jako Pakiet od nr 1,2. c) Każdy z pakietów stanowi odrębny przedmiot zamówienia. d) Zakres i wielkość każdego pakietu została przedstawiona szczegółowo w: formularzach asortymentowo – cenowych, oznaczonych i opisanych w SIWZ jako Załącznik nr 2, w których szczegółowo podano wymagany asortyment, g)Wykonawca dopuszcza zmiany asortymentowe w pakietach w ramach ogólnej kwoty kontraktu. h) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną, więcej części jak również na całość zamówienia. i)Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia. j)Czas trwania realizacji zamówienia określony w rozdz. IV pkt a) może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy. k)Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego pakietu, kilku pakietów bądź dla całości zamówienia. l)Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach