Przetargi.pl
Dostawy implantów ortopedycznych

SZPITAL POWIATOWY GAJDA-MED Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 06-102 Pułtusk, Ul. Teofila Kwiatkowskiego 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 691 99 01 , fax. 23 691 99 06
  • Data zamieszczenia: 2016-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZPITAL POWIATOWY GAJDA-MED Sp. z o.o.
    Ul. Teofila Kwiatkowskiego 19 19
    06-102 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 23 691 99 01, fax. 23 691 99 06
    REGON: 36150581000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy implantów ortopedycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy implantów ortopedycznych dla Szpitala Powiatowego GAJDA - MED sp. z o.o., zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na zasadzie ,banku endoprotez tzn. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać asortyment w oparciu o zamówienia ilościowo - asortymentowe składane przez Zamawiającego po wyczerpaniu danego asortymentu. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury tylko na zużyty przez Zamawiającego asortyment. 5. Okres przydatności do użycia dostarczanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.pultusk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach